رهبر انقلاب برای دیدار با مردم آذربایجان شرقی وارد حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) شدند.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۶۴
بیانات مهم رهبر انقلاب درباره آشتی ملی: مگر مردم باهم قهرند؟ / مسئولین، حضور مردم در 22بهمن را به حساب گلایه نداشتن نگذارند؛ مردم گله‌مندند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین،‌ پس از ورود رهبر انقلاب، یکی از مداحان آذری زبان به ذکر مصائب حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) به مناسبت ایام فاطمیه پرداخت.

پیش از آغاز بیانات رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده‌ی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دقایق کوتاهی سخنرانی کرد.

- بیانات مهم رهبر انقلاب درباره «اتحاد مردم، اقوام و مذاهب در سراسر کشور »، «مسأله مطرح شده اخیر در رسانه‌ها درباره آشتی ملی»، «قدردانی از حضور گسترده ملت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن» و «وظایف مسئولان کشور در حل مشکلات مردم» .

-امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.
- مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورند؛ مردم گله‌مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.

- یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟

- بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.

- آخر سالِ «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» است و مسئولین باید نشان دهند برای اقدام و عمل چه کرده‌اند؛ نگویند باید چنین بشود، بگویند چنین شد. نمی‌شود گلایه‌های مردم را نادیده گرفت؛ مسئله‌ی گرانی و بیکاری و رکود مهم است؛ مسئولین باید تلاش کنند.

- امروز دشمن سعی دارد به اقتصاد کشور فشار بیاورد تا مردم دچار مشکل شده و دلزده بشوند.

-یکی از ترفندهای دشمن چه در دولت قبل آمریکا و چه دولت فعلی آمریکا این است که هی تهدید میکنند به جنگ که گزینه های نظامی روی میز است.

-آن مسئول اروپایی به مسئولین ما میگوید اگر برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛ دروغ محض! چرا میگویند جنگ؟ چون ذهن برود به جنگ.

-جنگ واقعی جنگ اقتصادی و تحریم و گرفتن عرصه کار و فعالیت و فناوری در کشور است. ما را به جنگ نظامی متوجه میکنند تا از این غفلت کنیم. جنگ واقعی جنگ فرهنگی است.

اهم بیانات رهبری در این دیدار متعاقبا منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سیدحسین از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
جانم فدای رهبر
فرهاد ملكی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
جانم فدای رهبرم خیانت گران دم از اشتی ملی ساختگی میزنند
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
جانم آقا . همه خوبیها در وجود این رهبر است . خداوند سالهای سال سایه این رهبر فرزانه را بر سر ما مسددام بدارد . از تو به یك اشاره . از ما به سر دویدن
مهدی
United States
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
واقعا مگه مردم با هم قهرن كه شخصی میگه آشتی ملی؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها