تحقیق از همسر فوتبالیست جنجالی

آدم‌ربایی نبود، سوءتفاهم بود!

همسر موقت فوتبالیست جنجالی در جریان تحقیقات مدعی شد که آدم‌ربایی در کار نبوده و حوادث پیش آمده فقط برای حل مشکلات خانوادگی وی با شوهرش بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۹۸
آدم‌ربایی نبود، سوءتفاهم بود!

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران در جریان ربوده شدن یکی از فوتبالیست‌های قدیمی و جنجالی پایتخت قرار گرفتند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای آزادی این مرد آغاز شد و پس از سه ساعت ماموران موفق به شناسایی خانه‌ای شدند که او در جنوب تهران در آنجا نگهداری می‌شد. به این ترتیب فوتبالیست میانسال آزاد شد و هشت نفر در این ارتباط بازداشت شدند.

این افراد با انتقال به پلیس آگاهی تهران در تحقیقات مدعی شدند این فوتبالیست جنجالی با دختر یکی از اقوامشان به طور موقت ازدواج کرده و زمانی که متوجه شدند میان آنها اختلاف و درگیری رخ داده، او را به این خانه آورده‌اند تا با وی گفت‌وگو و مشکلاتشان را حل کنند، اما مرد فوتبالیست مدعی بود که آنها اموال و مدارکش را دزدیده و وی را ربوده‌‌اند.

تحقیقات دراین باره ادامه داشت تا این‌که دیروز همسر موقت این فوتبالیست، در تحقیقات گفت: من مدتی پیش با این فوتبالیست آشنا شدم و با او ازدواج موقت کردم. ما در چند ماه اخیر دچار مشکلات و اختلافاتی شده بودیم که خانواده و اقوام میانجیگری کردند، اما از چندی پیش دوباره اختلاف‌هایمان شروع شد. من از ماجرای ربودن شوهرم خبر نداشتم. حتی نمی‌دانستم فامیلمان با دوستانش، شوهرم را به خانه‌ای برده‌اند تا درباره مشکلات ما حرف بزنند. این ماجرا یک سوءتفاهم بوده است و آدم‌ربایی در کار نبود. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
شیدا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
ناصرمحمدخانی با ازدواجهای موقتش همیشه تو حاشیست .
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
اینجاست كه میگن كرم از خود درخته!!! از بلایی كه سر همسر اولش اومد عبرت نگرفت اینهم پروژه بعدی!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها