معاون شهردار کرج از وجود ۲۵ هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری، بالای ۵ طبقه در شهر کرج خبر داد که به دلیل کمبود امکانات ایمنی در منطقه خطر قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۳۸
یک نردبان برای 25 هزار آپارتمان در کرج

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، حسن مدیر روستا در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری البرز که با حضور مدیران دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران برگزار شد، گفت: بر اساس آمارهای موجود ساختمان های بالای 5 طبقه تا 17 طبقه در شهر کرج به میزان 25 هزارو 371 مورد است.

وی افزود: این ساختمان ها بر اساس تعریف ساختمان‌هایی هستند که‌ باید برای مدیریت بحران مورد توجه قرار گیرد و برای هرگونه بحران برنامه ریزی شود، بیان کرد: در مناطق 12 گانه شهرداری کرج سوله های مدیریت بحران در حال آماده سازی بوده و تعدادی از این سوله ها به بهره برداری رسیده است.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج با اشاره به برنامه ریزی برای هرگونه حادثه از جمله آتش سوزی مشابه ساختمان پلاسکو تهران، تصریح کرد: یک دستگاه نردبان 32 متری ساخت سال 74 داریم که عمر مفید آن گذشته و یک دستگاه نردبان 60 متری به مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون خریداری شده است.

به گفته مدیرروستا، یک دستگاه نردبان 55 متری نیز به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون تومان خریداری شده است. ضمن این که دو دستگاه نردبان دیگر نیز خریداری شده که برنده قول داده که در مدت 5 ماه آینده تحویل داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها