نشست خبری سخنگوی ناجا:

داخل خودرو حریم خصوصی نیست

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا درباره فروش اقلام مرتبط با ولنتاین در برخی فروشگاه‌ها اعلام کرد که هماهنگی‌های لازم در این خصوص با اصناف مربوطه انجام شده و آنان باید بر فعالیت این واحدها نظارت کنند.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۶۰
واکنش و توصیه سخنگوی ناجا به اصناف درباره والنتاین

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا پلیس درباره روز ولنتاین و محصولاتی که در این روز در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود نظارت می‌کند یا خیر، گفت: سال گذشته نیز بخشنامه‌ای جعلی از پلیس را در این زمینه منتشر کردند. ما معتقدیم که در ایران اسلامی هر روز، روز ابراز محبت است و همه دنیا به دنبال این هستن که از فرصت‌های مختلف برای شادی و ابراز محبت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ما ایرانیان بیشترین فرصت‌ها را برای جمع شدن دور هم و ابراز محبت داریم، اظهارکرد:‌ اینکه جشن تولد یا جشن تکلیف می‌گیریم یک همگرایی اجتماعی است و اتفاقا توصیه دین ما نیز این است که به یکدیگر محبت کنید و به یکدیگر هدیه بدهید ولی این روابط باید در چهار چوب شرع و دین باشد.

سخنگوی ناجا درباره فعالیت اصناف نیز گفت: واحدهای صنفی نباید نمادهایی داشته باشند که مغایر قوانین و شرع باشد و این موضوع مختص به تمام سال است. در این مورد نیز با اصناف و صنوف هماهنگی‌های لازم انجام شده و خود اصناف باید نظارت کنند.

وی با تاکید بر اینکه این یک موضوع اجتماعی است، گفت: در صورتی که لازم باشد پلیس هم وارد خواهد شد، اما اولویت ما این است که مسائل اجتماعی به شکل اجتماعی حل و فصل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
باسلام:دونالد ترامپ دیوار میكشد وخودش را از دنیا جدا میكند.ما ملتها باید با همدلی وبرپایی جشنها واحترام به سنتها وفرهنگ یكدیگر در كل جهان این دیوارهای ظاهری را تخریب كنیم.بیائیم تصور كنیم كه روزی اسكیموها در قطب شمال اول دی راهمچون ایرانیان شب یلدا را گرامی بدارند.ما هم میتوانیم در آئین های خوب دیگر جوامع شریك باشیم.
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ما در فرهنگ كهن خودمان اینقدر چیزهای زیبایی داریم كه والنتاین و امثال آن به پای آن هم نمی رسند . تمامی این لوس بازی ها سرجمع درام عاشقانه خسرو وشیرین نمیشه .قداستی كه عشق كهن ایرانی داره بی نظیره . نه این لوس بازی های فعلی كه هیچ تعهدی بهم ندارند و مصداق همان خاله بازی كودكی ماست
m
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
من كه نفهمیدم منظورش چیه
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
خب اگه من گل از گلفروشی. شیرینی رو از شیرینی فروشی. شكلات هم از سوپری سر كوچه بخرم. نیازی به نظارت و هماهنگی با اصناف داره؟
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
خیلی باحالی به مولا.......انشالله هر روزت روز شادی و محبت به دیگران باشد.

نیازمندی ها