سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طراحان استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی، از پاسخ های وزیر در جلسه امروز این کمیسیون قانع نشدند؛ بنا بر این، طرح استیضاح به هیات رئیسه مجلس ارجاع شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۸۲
طرح استیضاح آخوندی به هیات رئیسه مجلس ارجاع شد

به گزارش جام جم آنلاین، صدیف بدری در گفت وگو با ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و معاونانش گفت: در این جلسه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را بررسی کردیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: محورهای این طرح اسیتضاح در مورد حادثه قطار سمنان، اتوبوس شیراز، عدم تکمیل مسکن مهر و موارد دیگر بود.

بدری تصریح کرد: آخوندی در این جلسه توضیحاتی را در مورد این موضوعات به استیضاح کنندگان ارائه کرد ولی در نهایت طراحان استیضاح اعلام کردند که از پاسخ های وزیر راه و شهرسازی قانع نشدند.

وی بیان داشت: نهایتا طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیات رئیسه مجلس ارائه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
خسته دلان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
خسته شدیم دیگه .یك كارشناس مسكن گفته كه در دوران این وزیر یك واحد ساختمان برای مردم ساخته نشده و پسرفت هم داشتیم و ...... منبع روزنامه جام جم.
سید علی عبداللهی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
سلام دستور رهبری به دولت و وزیر راه و شهرسازی راجع به شهرك مسكونی زیتون بیش از ۸سال میگذرد و وزیر راه هیچ اقدام عملی انجام نداده و نمینویسد كه نمیتواند انجام دهد تا رهبر معظم راه كار دیگری بدهد .در دولت قبل پس از چندین سال جلسه و بررسی به این نتیجه رسیدن كه ۳۰٪ اجازه ساخت بدن و ۷۰٪ ملك خود را به فضای سبز تبدیل كنیم،و این تنها راهكار عملی برای شهرك مسكونی زیتون با داشتن سند شش دانگ تفكیكی میباشد.
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
جام جم برای شما متاسفم كه نظریات بنده را در مورد این وزیر از زمان حادثه قطار تا حالا منتشر نكرده اید.

نیازمندی ها