دادستان عمومی و انقلاب پردیس از دستگیری شهردار بومهن و دو نفر از معاونان شهرداری بومهن به اتهام ارتشا و اختلاس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۷۳۲
شهردار بومهن و معاونانش دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دادستانی کل کشور، حیدر فتاحی گفت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تحکیم سلامت اداری، پیرو گزارش‌های واصله به دادستانی پردیس، پرونده‌ای در خصوص جرایم بعضی از مدیران شهرداری بومهن مفتوح و تحت رسیدگی قرار گرفت که متعاقب آن با دستور دادستانی ابتدا دو نفر از معاونان شهرداری و سپس شهردار بومهن دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان پردیس اتهام اصلی شهردار بومهن و دو نفر از معاونان وی را ارتشا و اختلاس اعلام کرد و افزود: این پرونده در حال تحقیقات تکمیلی است و پس از پیگیری‌های تکمیلی مراتب به استحضار عموم خواهد رسید.

وی با تأکید بر استمرار انجام وظایف قانونی دادستانی و دستگاه قضایی در مقابله با مفاسد اقتصادی گفت: به مدیران فاسدی که احیاناً در بعضی ادارات به فکر سوءاستفاده از بیت‌المال هستند هشدار می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که با قاطعیت با هر نوع فسادی برخورد و نسبت به شناسایی و برخورد قاطع قانونی با آنان اقدام خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
خدا به همه مسئولینی كه برای حفاظت از حقوق حقه مردم ، دست اندازان به بیت المال و فاسدان را به سزای اعمال كثیف خود می رسانند پاداش خیر عطا فرماید.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
چشمت روشن اقای شهردار..........
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
خاك عالم برسر ما اینها همه دسیسه دشمنه من كه باورم نمیشه
آتش از بومهن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
چند باری برای كاری پیش ایشان رفتم . همش دم از قانون و حق الناس میزد . حالا نگو منظورش از ناس همون سه حرف آخر اسكناس بوده كه من تازه فهمیدم منظورش چیه ... زبون بسته ... دست شما مجریان قانون درد نكنه كه این خیانت كاران به مردم را دستگیر كردید ... شورای شهر باید جواب گوی این انتخاب شهردارش باشه و این حق مردم بومهن است كه به این شورا رای دادن ...
نوذر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
باید در یك اقدام انقلابی تمام مسئولان ناگهان عوض شوند.......همگی با تظاهر به دیانت دزد شده اند متاسفانه........مسئول باید كسی باشد كه همیشه خدا جلوی نظرش باشد و نه مال و منال.
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
سلام
باید همچین كسانی كه عملشان(اختلاس و ارتشاء) محرز میشود به اشد مجازات در ملاء عام و پخش زنده تلویزیونی محكوم شوند تا دیگران حساب كار دستشان بیاید وگرنه با حكم انفصال از خدمات دولتی این افراد با خیال راحتتر در بخش خصوصی به كارهای خود ادامه میدهند و تازه كارشان را وسعت داده و به كسانی كه جایگزین آنها شده اند یاد میدهند و این داستان ادامه دار میشود !!!!!!
علی از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
خداوند به آن قاضی سلامتی عنایت فرماید كه شهامت بخرج داد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها