رییس کمیته هسته‌ای مجلس دشمنی آمریکا علیه ملت ایران را مستقل از احزاب سیاسی این کشور دانست و گفت: دموکرات و جمهوری خواه ندارد همه بدخواه ما هستند و خوشبختانه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ترامپ چهره واقعی و بدون گریم حکام آمریکایی را به اکران جهانیان گذاشت، لذا به لطف خدا همچون گذشته فردا مردم با شرکت در جشن انقلاب ضرب شست محکمی به چهار دهه خباثت آمریکایی‌ها نشان خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۵۲
چهره بدون گریم ترامپ در انتظار ضرب شست مردم در 22 بهمن / ترامپ به جای تهدید به فکر اجرای تعهدات آمریکا باشد

«مجتبی ذوالنور»، رییس کمیته هسته‌ای ایران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بمناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گفتکو با جام جم آنلاین ضمن تأکید بر دشمنی مبنایی ایالات متحده با جمهوری اسلامی، این خباثت را فارغ از نژاد سیاه و سفید روسای جمهور آمریکا دانست و گفت: با ستیزه جویی‌های ترامپ تازه بخشی از چهره کریه دولتمردان کاخ سفید برای همگان عیان شد.

وی افزود: دشمنی آمریکا با سنن و فرهنگ ملتها آمیزش پیدا کرده و پایانی ندارد. آنها جامه دینی را بزرگترین چالش برای برای نظام استبدادی خویش قلمداد می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با تأکید به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله فجر خاطر نشان کرد: معتقدم با این یاوه گویی های اخیر رییس جمهور آمریکا، مردم با مشارکتی پر رنگ و درخشان تر از گذشته با ضرب شست خود درسی به یاد ماندنی به نظام‌های سلطه‌گر خواهند داد.

ذوالنور تصریح کرد: فردا ملت مسئول و قدرشناس ما با حضور در بیش از 5000 نقطه از کشور اسلامی یک بار دیگر نقشه شوم دشمنان و بدخواهان نظام را نقش بر آب خواهند کرد و این نقطه آغازی برای درک بهتر ترامپ از فرهنگ و میزان پایداری ملت ایران زمین است.

وی ابراز امیدواری کرد: حکام آمریکایی خاصه دونالد ترامپ با دریافت پیام مقاومت و ایستادگی آحاد ملت مسلمان ایران در روز 22 بهمن سر عقل آماده، کمتر به موضوع لغو توافق هسته‌ای و نمایش مضحک پاره کردن برجام پرداخته و بجای تهدیدهای منسوخ شده؛ اجرای تعهدات قانونی خود در برجام را محقق سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها