معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بسیج ناوگان حمل و نقل عمومی و امکانات و ظرفیت های حوزه ترافیک برای ارائه خدمات در راهپیمایی ۲۲بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۵۱
وضعیت حمل و نقل عمومی تهران در روز راهپیمایی ۲۲بهمن

‎به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مازیار حسینی ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ارایه خدمت رایگان شرکت متروی تهران در تمام خطوط در ۲۲بهمن خبر داد.

‎وی با اشاره به کاهش سر فاصله حرکت قطارهای مترو افزود: در خط یک سر فاصله حرکت ۷ دقیقه، خط دو ۴ دقیقه، خط سه ۱۵ دقیقه و خط چهار ۴٫۵ دقیقه و خط پنج ۱۵ دقیقه است و این آمادگی وجود دارد که در هنگام بازگشت شهروندان هر ۹۰ ثانیه یه قطار به خط ۴ اعزام شود.

‎معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآورشد: تمامی تجهیزات ایستگاه های متروی واقع در مسیر راهپیمایی زود تر از موقع سرویس و کنترل شده تا خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کنند.

‎حسینی از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای انتقال شهروندان در روز راهپیمایی خبر داد و افزود: شبکه اتوبوسرانی پایتخت در این روز از ۶ سامانه به صورت رفت و برگشت نسبت به انتقال شهروندان به مسیرهای راهپیمایی اقدام خواهد کرد و انتقال شهروندان از میادین اصلی ، مساجد تحت پوشش ستاد اقامه نماز جمعه را بر عهده خواهد داشت.

‎به گفته وی، ١٦٠ دستگاه ون و تاکسی ویژه نیز در مسیر راهپیمایی به ارایه خدمات به شهروندان پرداخته و آنها را در مسیر پایانه ها و مسیرهای ویژه جابجا خواهند کرد.

‎معاون شهردار تهران به فعالیت های فرهنگی و آموزشی حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره و خاطرنشان کرد: معاونت آموزش سازمان و معاونت های فرهنگی شرکت مترو، سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه این معاونت نیز برنامه های مختلفی از جمله برگزاری برنامه های نمایشی و تئاتر و برپایی نمایشگاه در ایستگاه های مختلف مترو و همچنین توزیع اقلام آموزشی و برگزاری مراسم و برنامه های فرهنگی را در دستور کار دارند.

‎به گفته حسینی، مرکز کنترل ترافیک شهر تهران نیز با رصد لحظه ای این رویداد تاریخ ساز نسبت به ارائه خدمات و مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها