مدارک مستند مبنی بر ایمنی ساختمان علاءالدین ارائه شد.
کد خبر: ۹۹۹۳۲۸
ساختمان علاءالدین دارای تمام ضوابط ایمنی‌های لازم است

کارشناس فنی ساختمان علاءالدین گفت: بر طبق اسناد موجود شهرداری تهران مجوزساخت طبقات هفتم و هشتم علاءالدین را داده است و در ساختمان علاالدین تمام مقررات ملی ساختمان نیز رعایت شده و این ساختمان مشکل ایمنی ندارد، اما عده‌ای اصرار در نا امین جلوه دادن این ساختمان هستند.

وی افزود: بارها از نهادهای مسئول خواسته‌ایم که قبل از اقدام به تخریب، پلن تخریب تعریف کنند اما متاسفانه امروز شاهد تخریب غیر اصولی طبقه هفتم هستیم و مسئولیت آن هم برعهده شهرداری است و نمی انیم چرا شهرداری اصرار به تخریب این طبقه دارد در حالی که سازه طبقه هفتم پیوستگی با کل بنا دارد.

اسماعیل خیرآبادی گفت: شهرداری خود معتقد به تخریب کامل این طبقه است این درحالی است که بر طبق اسناد موجود خود شهر داری مجوز ساخت تا طبقه هشتم را داده است.

کارشناس فنی ساختمان علاءالدین افزود: شهرداری معتقد است طبقه هفتم باید به طور کامل تخریب شود این در حالی است که طبق اسناد موجود خود شهرداری مجوزساخت تا هشت طبقه را داده است اما با این حال 22 میلیارد تومان پول بابت عوارض این طبقات دریافت کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به عمر 15 ساله این ساختمان، به منظور ایجاد سیستم تهویه مطبوع در پاساژ اقدام به نسب فن‌های پر قدرت و همچنین در خصوص سقف ساختمان گفت: سقف پاساژ از کامپوزیت و بتن ساخته شده است و به دنبال پوششی برای ایمنی از آسیب و حفظ جان افراد حاضر به صرف وقت و هزینه هستیم.

این کارشناس فنی عنوان کرد: در حاضر برنامه جدیدی را برای ارتقا بیشتر سطح ایمنی ساختمان در نظر داریم تا در زمان کوتاهی ضریب آتش‌سوزی و خطران به صفر برسد هم‌اکنون استانداردهای لازم برای ایمنی پاساژ علا الدین رعایت شده است.

مهدیه آخوندزاده - گروه اقتصاد جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها