معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل از ایجاد شهر جدید با عنوان «بابکان» در بخش «دشت سر»آمل خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۲۰۹
شهر جدید بابکان در آمل تاسیس می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، احمد منفرد در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری فیروزکلا سفلی بخش دشت‌سر از ایجاد شهر جدید بابکان در شهرستان آمل خبر داد و افزود: این شهر جدید در بخش دشت‌سر آمل ایجاد و به‌زودی شهر بابکان به شهرهای ایران اضافه می‌شود.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: با ابلاغ مصوبه ایجاد شهر از سوی دولت و وزارت کشور، شهرداری بابکان عملیاتی و اجرایی می شود.

منفرد از احداث نیروگاه برق در این بخش خبرداد و افزود: این نیروگاه توسط بخش خصوصی احداث می‌شود که استفاده از پتانسیل بخش خصوصی یکی از افتخارات ما است.

فرماندار ویژه آمل جنگل بلیران را یکی مراکز مهم گردشگری در بخش دشت‌سر آمل دانست و ادامه داد: امیدوارم باهدف توسعه گردشگری، طرح احداث تله کابین را در ورودی این جنگل به مرحله اجرایی دربیاوریم.

وی بابیان اینکه تلاش ما از استقرار ادارات در این بخش ازجمله پاسگاه نیروی انتظامی و دادگاه است، ادامه داد: پروژه جمع‌آوری، بازیافت و امحاء زباله دشت‌سر راداریم که زحمات بسیاری برای آن کشیده شده است.

فرماندار ویژه آمل افزود: پیشنهاد می‌کنیم تا سه روستا را به‌عنوان روستای محوری توریسم انتخاب کنید، که استفاده از بخش خصوصی در این مهم اثرگذار است که بخش دشت‌سر ظرفیت‌های بالایی دارد.

منفرد گفت: مشاغل خانگی را تقویت کنیم تا از پتانسیل بانوان در بخش بهره‌گیری از سبزیجات منطقه استفاده کنیم و آن را به‌صورت خشک‌شده داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها