شهردار منطقه ۲۰ از تداوم خدمات رسانی درمانی رایگان به اقشار کم برخوردار این منطقه جنوبی در قالب «پردیس خدمت» خبرداد.
کد خبر: ۹۹۸۴۱۶
۱۳ پردیس خدمت در جنوب تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ تهران، با بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و به منظور رفع نیازهای درمانی اقشار کم برخوردار، پردیس‌های خدمت در ۱۳ مسجد و مرکز مذهبی منطقه ۲۰ دایر است.

صفوی افزود: تیم درمانی پردیس های خدمت شامل پزشک عمومی، مشاورهای روان شناسی، ژنتیک، تغذیه و مددکار اجتماعی است که به همراه غربالگری چربی، قند و فشار خون در پردیس های خدمت خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت در قالب طرح جهاد مهربانی اجرا می شود، ادامه داد: این خدمات درمانی رایگان علاوه بر محله های کم برخوردار محدوده شهری منطقه ۲۰ به افراد ساکن در محدوده حریم و روستاهای شهرری نیز ارائه می شود تا این ساکنان نیز از این امکانات بهره مند شوند.

صفوی با اشاره به اینکه رسیدگی به اقشار کم برخوردار از اولویت های فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری منطقه ۲۰ است، گفت: افراد نیازمند و محله های کم برخوردار این منطقه شناسایی شده اند و در مناسبت های مختلف با توجه به محدوده وظایف سازمانی، به این افراد خدمات رسانی می شود.

بر اساس این گزارش علاوه بر پردیس های خدمت، ده ها ویژه برنامه های سلامت محور دیگر نیز از سوی اداره سلامت شهرداری منطقه ۲۰ تدارک دیده شده است که همزمان با ایام مبارک فجر در محله های ۲۰ گانه اجرا می شود و شهروندان متقاضی استفاده از این خدمات درمانی، می توانند به خانه های جهاد و سلامت واقع در سرای محله ها مراجعه کنند و از محل برپایی پردیس های خدمت مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها