جشنواره هنری طراحی کارت هدیه بانک سامان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۹۷۹۵۲
معرفی نفرات برتر یک جشنواره طراحی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر و جمعی از طراحان و گرافیست‌های کشور و مدیران و مسوولان بانک برگزار شد، منصور مومنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با بیان اینکه دریافت 3286 اثر نوعی رکورد در زمینه جشنواره‌های طراحی محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این حرکت تلاش شد، همگام با حفظ استانداردهای زیبایی‌شناسی، انتقال پیام‌های معنوی و اجتماعی توسط کارت هدیه بانکی موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: کار هنرمند تصویرگر، ایجاد زمینه تفکر در جامعه با بهره‌گیری از خلاقیت‌های هنری است و افتخار می‌‎کنیم که بانک سامان در این زمینه گامی برداشته است.

مومنی با قدردانی از تلاش‌های تیم برگزاری و داوران جشنواره، گفت: این مراسم نقطه پایان رابطه ما با هنرمندان نخواهد بود و ما مشتاق هستیم در آینده باز هم از هنرمندی‌های آنها بهره‌مند شویم.

در ادامه این مراسم، فریده گرامی‌نژاد، عضو هیات‌مدیره بانک سامان "خلاقیت" را یکی از وجوه مشترک این بانک با جامعه هنرمندان عنوان کرد.

فریده گرامی‌نژاد تصریح کرد: بانک سامان همواره در کنار فعالیت های اقتصادی خود، مصمم به همکاری و فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر نیز بوده است.

در بخش دیگری از این مراسم، تهمتن امینیان به نمایندگی از داوران جشنواره متشکل از محمدرضا دوست محمدی، مهران زمانی، مجید عباسی، منصور مومنی و تهمتن امینیان، بیانیه نهایی هیات‌داوران را قرائت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: عدم ورود سایر آثار ارسال‌شده به جشنواره، لزوما به معنی رد شایستگی‌های طراحی ایشان نبوده و تنها نتیجه‌ای از تجمیع قضاوت پنج نفره هیات داوران بر اساس معیارهای انسجام و پیوستگی موثرِ مفهوم اثر با موضوعات فراخوان، خلاقیت در ایده، فرم و تکنیک و اجرای دقیق و حرفه‌ای و توجه به جزییات بوده است. همچنین در گزینش آثار، رشته تخصصی طراح (گرافیک دیزاین، نقاشی، کاریکاتور، تصویرگری و عکاسی) تعیین‌کننده نبوده، بلکه موفقیت اثر برای توصیف موضوع انتخاب شده برای ارایه مفهوم، مدنظر بوده است. (متن کامل بیانیه را اینجا بخوانید.)

اعلام اسامی برگزیدگان

این گزارش می‎افزاید: بر اساس نظر هیات‌داوران جشنواره، سینا سنکار، پریا لرستانی و زینب عسگری مقام‌های برتر این جشنواره را به‌دست آوردند. همچنین آثار حبیب ایلون، محمدجواد جمشیدی، رشید رهنما، حسین شیشه‌گر، محبوبه کاوه، گلناز محمودی و مرجان نصرتی شایسته تقدیر معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها