تبیین مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی براساس اندیشه رهبر انقلاب

فرصت بی‌نظیر پیشرفت ایران

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری جانشین مناسبی برای آقای هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصحلت نظام منصوب شود.
کد خبر: ۹۹۷۵۴۸
انقلاب اسلامی بر اساس ایمان مردم به ولایت فقیه رخ داد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی طی سخنانی در هشتمین جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز در قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز ورود امام (ره) به میهن، گفت: انقلاب اسلامی، انفجار نوری بود که بر اساس ولایت فقیه و ایمان مردم به ولی فقیه شکل گرفت و درس بزرگی به جهانیان اعم از مسلمانان و غیرمسلمانان داد.

وی افزود: این حرکت امام واقعاً ماندگار شد و اکنون با گذشت قریب چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز شاهد برکات این حرکت عظیم و ماندگار حضرت امام هستیم.

رییس مجلس خبرگان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا توان داریم پیام نهضت امام که قیام برای حمایت از اسلام و مردم مظلوم و مستضعف بود را بیان و تبیین کنیم تا پیام انقلاب اسلامی برای همیشه زنده و بالنده به نسل های بعد منتقل شود.

جنتی با اشاره به یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: رحلت برادر عزیزمان حضرت آقای هاشمی رفسنجانی که در طول دوران انقلاب پست های حساس و بسیار کلیدی این نظام را بر عهده داشتند و زحماتی را برای اسلام و انقلاب متحمل شدند، گرامی می داریم و امیدواریم با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری جانشین مناسبی برای ایشان در مجمع تشخیص مصحلت نظام منصوب شود.

وی در پایان با اشاره به حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، ضمن تقدیر از جانفشانی آتش نشانان، یاد شهدای این سازمان را گرامی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها