رئیس پلیس راه آذربایجان غربی عنوان کرد

ممنوعیت تردد در محور ارومیه به خوی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: تردد در محور ارومیه به خوی بر اثر بارش سنگین برف ممنوع شد.
کد خبر: ۹۹۷۳۵۱
ممنوعیت تردد در محور ارومیه به خوی

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عباس فرمانی در گفت‌وگو با فارس در ارومیه از بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تردد در محور ارومیه به خوی ممنوع است.

وی با شاره به بارش شدید برف در این محور، تصریح کرد: هم اکنون بارش شدید برف را در محور ارومیه به خوی شاهد هستیم که این امر تردد در این محور را با مشکل جدی مواجه کرده است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه عوامل راهداری هم اکنون در حال بازگشایی و برف‌روبی این مسیر است، اذعان داشت: از رانندگان درخواست می‌شود از تردد در این محور خودداری کنند.

این مسؤول با بیان اینکه تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان نیز با زنجیرچرخ میسر است، ادامه داد: لازم است تمام خودروهایی که در محورهای مواصلاتی استان در حال تردد هستند به زنجیرچرخ تجهیز شوند.

فرمانی داشتن سیستم گرمایشی مناسب را برای تمام خودروها الزامی عنوان کرد و گفت: داشتن جیره غذایی خشک، البسه گرم و سیتم گرمایشی مناسب برای خودروهایی که در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند ضروری است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با بیان اینکه بارش برف همچنان در شهرهای مختلف استان ادامه دارد، یادآور شد: لازم است رانندگان با احتیاط بیش‌تری در محورهای استان رانندگی کنند.

این مسؤول خواستار همکاری هر چه بیش‌تر مردم در این خصوص شد و گفت: همکاری هر چه بیش‌تر مردم و رعایت قوانین زمینه کاهش تصادفات و کاهش خسارات جانی را در محورهای مواصلاتی استان فراهم خواهد آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها