مرد نگهبان که با شلیک گلوله، سارق مسلحی را کشته است، صحنه تیراندازی را بازسازی کرد.
کد خبر: ۹۹۶۵۹۲
مرگ سارق مسلح با شلیک نگهبان دامداری

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از بامداد سوم مرداد سال 93 و پس از گزارش مرگ سارقی مسلح، در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت. تیم جنایی با حضور در محل، با پیکر غرق در خون مرد میانسالی روبه‌رو شدند که گلوله‌ای به سرش شلیک شده بود. در کنار جسد هم نردبامی قرار داشت.

نگهبان دامداری که موضوع را به پلیس گزارش داده بود، در تحقیقات گفت: مدتی است به عنوان نگهبان در این دامداری کار می‌کنم. شب صاحب دامداری کنتور برق را قطع کرد و رفت. در اتاق سرایداری در حال استراحت بودم که ناگهان صدایی از بیرون شنیدم و متوجه شدم چند نفر وارد دامداری شده‌اند. اسلحه‌ام را برداشتم و به سمت در رفتم که ناگهان شیشه در شکست و مردی از من خواست مقاومت نکنم. در همان تاریکی گلوله‌ای شلیک کردم. بعد هم صدای فریاد مردی آمد. از اتاق نگهبانی خارج و با جسد مردی روبه‌رو شدم. دوستان مقتول به سمت او آمده و وقتی دیدند فوت کرده، اسلحه‌اش را برداشته و آنجا را ترک کردند.

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، مقتول به نام ایمان از مجرمان سابقه‌دار است که به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه دستگیر و زندانی شده بود. او چندی قبل با ربودن پزشکی جوان، او را به پاکستان برده و از خانواده‌اش اخاذی کرده بود. او بعد از دستگیری و گذراندن حبس، از زندان آزاد و در جریان این سرقت کشته شد.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. با توجه به نقص‌های پرونده، قضات آن را برای تکمیل تحقیقات و بازسازی دوباره صحنه تیراندازی به دادسرا بازگرداندند. قضات خواستار بررسی زمان تیراندازی، عمدی یا غیرعمدی بودن آن و تاریکی محل شدند.

صبح دیروز متهم به صحنه تیراندازی منتقل شد و در مقابل قاضی کاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد و کارآگاهان جنایی به بازسازی شب حادثه پرداخت.

مرد نگهبان گفت: من با تهدید آنها تصمیم به تیراندازی گرفتم. من قصد کشتن کسی را نداشتم و همه جا تاریک بود.

بررسی صحنه تیراندازی نشان داد که شب حادثه دامداری تاریک بوده و اظهارات متهم به واقعیت نزدیک است.

پس از تشریح صحنه تیراندازی، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
۰
۰
ازادش كنید قسمت این بود كه این سارق سابقه دار به درك واصل بشه تا امنیت را به مخاطره نیندازد
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
۰
۰
كلا همه چی برعكسه. یه ادمی كه جنایتكار هست و تا حالا كلی جنایت كرده قوه قضاییه و نیروی انتظامی هم نتونسته بود شرش رو از جامعه ورداره . حالا این نگهبان بیچاره این كار رو كرده تازه اون هم در دفاع از خودش. به نظر من باید قوه قضاییه رو بازخواست كرد كه هر روز داریم میشنویم كه فلان جنایتكار كه مثلا تا حالا چندین بار دستگیر شده دوباره اومده بیرون و جون مردم رو به خطر می اندازه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
۰
۰
این قانونی كه دوستان اعمال كردند و بنده خدا را به زندان فرستادند با زبان بی زبانی می گه نگهبان بیچاره نباید شلیك می كرد تا بهش شلیك بشه و اموالش را ببرند. !!!!!
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
۰
۰
حریم هركس محترم است نقض حریم تجاوزمحسوب میشه .مالك حق دفاع ازحریم ودارد.بایدازاموالش كه شامل خانواده هم میشه دفاع كند.هرمتجاوزی نقض حریم كرد بایدمجازات شود.این بنده خدا هم مدافع بوده.قانون چرامتجاوزان وگستاخ كرده؟
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
كاملا موافقم ...واقعا خنده داره كه میگن اگر دزد به خانه ات امد اگر باهش درگیر بشی و اگر برای اقای محترم دزد مشكلی پیش بیاد حق شكایت دارند .پس خدای نكرده اگر مشكلی پیش امد لطفا اقای دزد رو به مهمان خانه دعوت فرمایید و پس از صرف چای خیلی محترما تحویل مامورین نیروی انتظامی بدهید ...والا...

نیازمندی ها