آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران با حضور بیش از هزار نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۹۶۳۴۲
برگزاری آیین اختتامیه طرح قرآنی سراج

به گزارش جام جم آنلاین، این مراسم روز چهارشنبه 13 بهمن ماه با حضور محمدرضا پورزرگری قاری بین المللی قرآن، حجت الاسلام والمسلمین هشترودی، ائمه جماعات مساجد و جمعی از مسئولان جلسات قرآنی منطقه در سالن شهریار بوستان ولایت برگزار می شود.

همچنین آیین اختتامیه و تقدیر از نفرات برگزیده چهارمین دوره جلسات قرآنی شهر تهران در بخش مقدماتی روز سه شنبه سیزدهم بهمن ماه از ساعت 15 با حضور محمدرضا پورزرگری، مسئولان شهری، ائمه جماعات مساجد، مسئولین هیات های مذهبی و جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم در سالن شهریار بوستان ولایت برگزار می شود.

شایان ذکر است مرحله مقدماتی این مسابقات در روزهای 7 و 8 بهمن با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی، ایجاد شور و نشاط در جلسات مذهبی و بهره مندی از توانمندی های اساتید قرآنی با رقابت بیش از 1000 نفر از قرآن آموزان جلسات قرآنی در رشته‌های تحقیق، قرائت ترتیل ( مبتدی و پیشرفته) و حفظ خردسالان در رده های سنی 4 تا 6 سال، اول تا سوم ابتدایی، زیر 12 سال، 12 تا 18 سال و بالای 18 سال برگزار شد.

فرهنگسرای مهر در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت واقع شده است و علاقه مندان به شرکت در مراسم اختتامیه می توانند با شماره تلفن 55037799 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها