بر اساس آخرین اطلاعیه شرکت فرودگاه ها، پرواز فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مهرآباد، مشهد، تبریز، سنندج و اردبیل طبق برنامه انجام می‌شود اما پرواز در فرودگاه ایلام تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.
کد خبر: ۹۹۵۷۹۴
برف پرواز تهران - بجنورد را لغو کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها، طبق آخرین اخبار از فرودگاه های کشور، پروازهای فرودگاه های امام خمینی(ره)، مهرآباد، مشهد، تبریز، سنندج، اردبیل، ارومیه، بیرجند، اهواز، اراک، همدان و کرمان که آسمان شهر آن‌ها در وضعیت جوی صاف یا نیمه ابری هستند، طبق برنامه انجام می‌شود.

در عین حال، احتمال لغو پروازهای فرودگاه بجنورد به دلیل بارش باران و کاهش دید افقی کمتر از ۵۰۰۰ متر وجود دارد، بر همین اساس پرواز هواپیمایی آسمان مسیر تهران به بجنورد به دلیل بارش برف و کاهش دید لغو شد.

گفتنی است در فرودگاه ایلام هم، به علت بارش برف و مه، دید افقی به کمتر از ۷۰۰ متر رسیده است و طبق پیش‌بینی، با قطع شدن بارش برف، پروازهای بعدازظهر طبق برنامه انجام خواهد شد.

با این وجود به دلیل شرایط ناپایدار جوی، از مسافران درخواست می‌شود پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها برای کسب اطلاعات با شماره ۱۹۹ و برای فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها