در حالی که به موجب قانون خودروهایی که 10 سال از تولید آنها می گذرد باید از خط تولید کارخانه‌ها خارج شوند و پیرو این قانون رئیس سازمان ملی استاندارد هم در تاریخ 27 مهرماه امسال از خروج خودروهای قدیمی از خط تولید تا پایان سال جاری سخن گفته بود ، مدیرعامل سایپا دیروز با حضور در نمایشگاه خودروی اصفهان از استمرار تولید پراید خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۳۳۵
نوستالژی پراید خیال رفتن ندارد!

به گزارش جام جم آنلاین ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه محصولات گروه ایکس ۲۰۰ (ساینا، اس پی ۱۰۰ و اس پی زیرو) به عنوان جایگزین خودرو پراید در نظر گرفته شده‌اند گفت: تا زمانی که تقاضا برای پراید وجود دارد به تولید آن ادامه خواهیم داد!

مهدی جمالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودروی اصفهان در گفتگو با اصحاب رسانه عنوان کرد: ۲۰ درصد بازار داخلی خودرو کشور پراید است، در حال حاضر نه تنها تقاضا برای خرید پراید در بازار کم نشده است، بلکه امسال تقاضا نسبت به سال گذشته نزدیک به ۸ درصد افزایش پیدا کرده است و این موضوع نشان می‌دهد این محصول مورد اقبال مردم است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم پراید را ارتقا دهیم، اما در عین حال محصولات جایگزین را نیز طراحی کردیم و به محض اینکه تقاضا به سوی محصولات جدید باشد به صورت جایگزین عمل خواهیم کرد.

مدیر ارشد قطب خودروسازی کشور که پیشتر پراید را خودرویی بی رقیب و ارزان عنوان کرده بود به قیمت محصولات جدیدی که این خودروساز برای جایگزینی پراید در نظر گرفته هم اشاره ای کرد و گفت: محصولات جدید از نظر قیمت تفاوت عمده‌ای با پراید نخواهند داشت و قیمت ساینا در مقایسه با پراید ۲۰ درصد افزایش یافته است که این امر نیز به دلیل امکاناتی است که به محصولات جدید اضافه شده است.

به گزارش ایسنا ، جمالی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، افزود: اگر تقاضایی در بازار وجود داشته باشد هیچ بنگاه اقتصادی بزرگی نمی‌تواند آن را متوقف کند و در حال حاضر تقاضای خوبی برای پراید وجود دارد که دلیل آن قیمت، تامین قطعات و خدمات آسان برای پراید است.

وی خاطر نشان کرد: پراید خودروی اقتصادی مردم است، اما عده‌ای به این خودرو به عنوان ماشین سفری نگاه می‌کنند در حالی که بسیاری از خانواده‌های ایرانی استفاده اقتصادی از این خودرو می‌کنند. اولین خودرو من نیز پراید بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
...
مردم استقبال میكنن؟!!
یا ناچارن؟
محمد تاج
United Kingdom
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
خوب نظرات ملتو نمی گذاری جام جم با این روند من دیگه نه از سایت شما بازدید میكنم و نه نظری میگذارم
محمد تاج
United Kingdom
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
توی نظرات من توهین تهمت نیست چیزایه كه خودتونم قبولش دارید ولی دیگه روتون نمیشه بگذارید
كاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
نقل قول از خبر :" در حال حاضر نه تنها تقاضا برای خرید پراید در بازار كم نشده است، بلكه امسال تقاضا نسبت به سال گذشته نزدیك به ۸ درصد افزایش پیدا كرده است و این موضوع نشان می‌دهد این محصول مورد اقبال مردم است"
این دلیل محبوبیت پراید نیست این نشانه ناچاری مردم ماست غیر از پراید با این پول در بازار چه خودرویی تهیه كنند؟؟
بازار را قبضه كرده اید و در حیاط خلوت و ایمن انحصار هر كاری دوست دارید می كنید .قابل توجه مسئولین این جزئی از حقوق شهروندی هست ؟
نكته ی بعد چرا باید من به قانون پایبند باشم وقتی قانون به این راحتی اجرایی نمی شود .چون قدرت ندارم چون شهروند درجه سه هستم چون كارگرم ؟ قانون برای حكمرانی بر اقشار ضعیف است؟چه كسی در این مملكت پاسخگو هست ما جواب سوال هایمان را از چه كسی پیگیری كنیم؟
جواب خون های عزیزان مردم در جاده ها را چه كسی باید بدهد؟؟
همی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
جام جم ، این خودرو سازها كی هستند، یك ملت می گویند نه اینها می گویند آره.
مگر چقدر قدرت دارند اینها.
حقی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
تولید خودرویی مانند پراید خلاف عقل وشرع است.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
۰
۰
مشكل ما خود مردم هستیم كه این مسولین چنین اجازه ای به خودشون میدن كه با این نوع طرز حرف زدن به شعور ما توهین كنند. یكی نیست به این آقای به اصطلاح مدیر بگوید كه مردم از سر ناچاری و سو استفاده كردن امثال مدیرانی چون شما مجبور به خرید این جور خودروها هستند نه تقاضا از طرف مردم.....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها