به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ۳ بخش تابعه استان قم به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین مدارس شهرستان آوج و آبگرم در استان قزوین روز شنبه نهم بهمن تعطیل است.
کد خبر: ۹۹۵۱۳۲
تعطیلی برخی مدارس استان قم و قزوین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: به علت بارش برف و برودت، سردی هوا و احتمال یخ زدگی معابر فردا شنبه ۹ بهمن‌ماه کلیه مدارس بخش‌های خلجستان، سلفچگان و کهک قم در نوبت صبح تعطیل است.

غلامرضا رضایی افزود: حدود ۵۰ مدرسه در این سه بخش وجود دارد که تمام آنها تعطیل است

وی افزود: قسمت پایین دست بخش کهک بارش برف وجود نداشته اما به علت سرمای سوزناک در این منطقه مدارس تمام بخش کهک تعطیل شد.

همچنین مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: به دلیل بارش برف در مناطق مختلف استان مدارس شهرستان آوج و آبگرم فردا شنبه در شیفت صبح تعطیل است.

یوسف خدایاری اظهارداشت: به دلیل بارش برف و سرمای شدید در برخی مناطق استان و لغزندگی سطح معابر عمومی و برودت هوا مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و شبانه روزی های شهرستان آوج و روستاهای تابعه فردا شنبه تعطیل است.

خدایاری افزود: همچنین به دلیل بارش برف مدارس شبانه روزی شهر آبگرم در نوبت صبح فردا شنبه ۹ بهمن ماه تعطیل اعلام می شود.

مدیر روابط عمومی آمئزش و پرورش استان تصریح کرد: سایر مدارس روزانه شهر آبگرم همچنان دایر است و تعطیل نیست.

ترافیک در محورهای مواصلاتی عادی و روان است

رئیس پلیس راه استان قزوین هم گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی کرج به قزوین، قزوین به رشت، قزوین به ساوه و قزوین به سمت همدان عادی روان است و مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

سرهنگ نصرالله بیگلری با اشاره به وضعیت راه‌های استان قزوین اظهار داشت: ترافیک در محورهای مواصلاتی کرج به قزوین، قزوین به رشت، قزوین به ساوه و قزوین به سمت همدان عادی روان است و مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی و بارش برف از اواخر امشب تا فردا در گردنه‌ها رانندگانی که در گردنه قسطین‌لار واقع در محور قزوین به الموت، گردنه هجیب و کوهین تردد می‌کنند، لازم است زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و با احتیاط حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر نسبت به همراه داشتن سوخت کافی، سالم بودن چراغ خودرو و برف‌پاکن اطمینان حاصل کرده و با سرعت مطمئنه تردد کنند.

بیگلری از رانندگان خواست با توجه به بارندگی‌ها در مناطق کوهستانی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها