معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: سقوط آسانسور در قم سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۹۵۱۳۰
سقوط آسانسور در قم 3 کشته برجای گذاشت

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی فراهانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه امروز جمعه طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ حادثه سقوط آسانسور در ساختمانی مرتفع و نیمه کاره در شهرک ولایت قم گزارش شد که نیروهای اورژانس کمتر از پنج دقیقه پس از وصول خبر خود را به محل رسانده و متعاقب آن ۳ آمبولانس دیگر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه ۴ نفر ازشهروندان شامل سه مرد و یک زن هنگام سقوط در آسانسور بودند که یک نفر از آقایان به علت شدت آسیب‌های وارده در محل و در دم فوت کرد و یک نفر دیگر از آقایان به‌رغم اقدامات و تلاش‌های پرسنل اورژانس (عملیات احیا) در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد و یک خانم و آقا نیز همراه با مراقبت‌های ویژه و عملیات احیا به بیمارستان منتقل شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: متأسفانه پس ساعاتی با وجود تلاش‌های فراوان پرسنل اورژانس ۱۱۵ قم در زمان انتقال و نیز تلاش‌های پرسنل اورژانس و اتاق عمل بیمارستان نکویی یک آقای دیگر به علت شدت آسیب‌های وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: یک خانم حدود ۳۰ ساله هم در این حادثه دچار مصدومیت شد که در بیمارستان نکویی قم تحت مراقبت و درمان است که حال وی تاحدودی رضایت بخش گزارش شده است.

فراهانی عنوان کرد: بر اساس اطلاعات اولیه سن هر چهار نفر حادثه دیده بین ۲۵ تا ۳۰ سال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
Amhk
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
چهانفرشون فوت كردن بخاطر بی دقتی و... نصاب های آسانسور به همین سادگی چهار مهندس ازبین رفتن خدا به خانوادشون صبر بده...
یكیشون 21ساله بود تازه فارغ‌التحصیل شده بود،،خداروحشان روشاد كنه...
شهروند ایرانی
Saudi Arabia
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
۰
۰
آپارتمانی را بصورت پیش فروش خریداری كردم كه آسانسور استاندارد و ایمن نیست و هیچ گونه امكانات آتشنشانی ندارد و برای آپارتمان نا تمام شهرداری بناب پایان كار داده . فروشنده كارمند شهرداری بناب است و اخیراً شهردار بناب با تعداد 30 نفر كارمندش دستگیر شده اند. هیچ ارگان و سازمانی جوابگو نیست آیا جان بشریت ارزش ندارد . اكثریت كارمندان شهرداری بناب با بند پ وارد ارگان شهرداری شده اند . پنجره های ضلع شمالی باز نشو می باشد كه به علت نداشتن هوای آزاد خفگی با گاز در كمین ساكنان است . قانون شهرسازی اعلام می كند كه اتاقهای قابل سكونت باید دارای نور مستقیم و هوای آزاد باشند اما كارمندان شهرداری بناب قانون را هم نمی داند جام جم لطفاً اینجانب را راهنمایی فرمائید . جان ساكنان آپارتمان در خطر است .
یكبار هم در اینجا اعلام می كنم كه مسئولیت گاز گرفتگی در اتاقهای كه پنجره باز نشو ندارد و مرگ ساكنان آپارتمان در آسانسور با شهرداری بناب است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها