جمهوریخواهان آمریکا آشکارا درباره ثبات روحی روانی دونالد ترامپ بحث می کنند.
کد خبر: ۹۹۴۹۱۶
بحث علنی جمهوری خواهان درباره ثبات روانی ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،روزنامه ایندیپندنت گزارش داد، کارل برنستین روزنامه نگار کهنه کار آمریکایی در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان فاش کرد که بحث و جدلی علنی میان جمهوریخواهان درباره صلاحیت ترامپ برای حکومت داری شکل گرفته است. وی گفت، ثبات و بلوغ هیجانی ترامپ به موضوع بحث اعضای ارشد حزب سیاسی او (حزب جمهوریخواه) تبدیل شده است.

ترامپ به پافشاری بر ادعاهای بی پایه و اساس خود مبنی بر این که سه تا پنج میلیون رای غیرقانونی در انتخابات 2016 به صندوق ریخته شده است، ادامه میدهد. هیچ مدرکی در حمایت از این ادعاها وجود ندارد و جمهوریخواهان ارشد با نگرانی این قضیه را دنبال می کنند.

برنستین گفت که بحث هایی که این هفته در واشنگتن شکل گرفت، شبیه هیچ بحث دیگری که من به عنوان گزارشگر در پنجاه سال اخیر دیده ام، نبوده است.

وی افزود: ‌من از جمهوریخواهان و دیگر گزارشگران می شنوم که بحث های علنی میان اعضای حزب جمهوریخواه درباره ثبات و بلوغ هیجانی ترامپ وجود دارد. من تا کنون ندیده ام که مردم درباره یک رئیس جمهور اینطور و درباره چنین موضوعاتی صحبت کنند.

وی گفت: ما با این رئیس جمهور جدید مسائل عجیب و غریب زیادی داریم. باید به رئیس جهمور آمریکا بگوییم که رئیس جمهور! بزرگ شو. توئیت های او یک ام آر آی از روح و روانش است.

برنستین یکی از گزارشگرانی است که قضیه واترگیت را برملا کرد و الان در شبکه سی ان ان به عنوان مفسر کار می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ازاده
Canada
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
در این كه ترامپ یك دیوانه روانی است شك نكنید .... این شكلكها و حرف ها و توهین هایی كه ایشان میكند ریشه روانی دارد .. ایشان قبل از رئیس جمهوری باید هنرپیشگی در فیلم های كمدی را تجربه میكرد .....
دامون
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
سلام / یك نقش كوتاه در فیلم كمدی ، تنها در خانه بازی كرده
حسنی
Netherlands
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
شاید ی دیوانه نجات دهد جان و مال خیلی ها رو
زمان مشخص خواهد كرد
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۰
از كشور پیشرفته ای مانند آمریكا بعید است زمام امورش توسط ترامپ ادار شود

نیازمندی ها