دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد که کسانی که در حادثه پلاسکو بیمه نبودند بیمه می شوند.
کد خبر: ۹۹۴۵۵۴
کسانی که در حادثه پلاسکو بیمه نبودند، بیمه می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، الهام امین زاده در حاشیه دیدار با خانواده آتش نشان مفقود امیرحسین داداشی در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده دولت در خصوص خانواده شهدای حادثه پلاسکو گفت: قرار شده کسانی که در این حادثه بیمه نبودند، بیمه شوند. بحث خواندن آتش نشانان به عنوان شهید خدمت هم مطرح شده و پیگیر این موضوع نیز هستیم.

وی افزود: در مورد وضعیت ساختمان های مشابه پلاسکو نظیر بازار تهران، علاءالدین، آلومینیوم و... که متولی رسیدگی به وضعیت آنها مالکین آنها هستند و صرفا تذکر در ساماندهی این ساختمان ها کفایت نمی کند و باید این تذکرات به صورت جدی به مالکین این ساختمان ها داده شود و در صورت عدم رسیدگی اقداماتی نظیر پلمپ ساختمان انجام شود، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: برخی علت حادثه را کمبود بودجه می دانند، ما نمی‌توانستیم ببینیم ۶۰۰ واحد صنفی فعالیت خود را کجا ادامه دهند، این امر همکاری بخش ها و دستگاه های مختلف را می‌طلبد و صرفا کار دولت نیست.

وی همچنین در رابطه با اصلاح قوانین نیز گفت: آیین نامه اجرایی برای اصلاح ماده ۱۲۲ قانون مدنی در حال آماده سازی است که براساس اصلاح این قانون مشخص شود از این به بعد چه کسی مسئولیت رسیدگی و جلوگیری از موضوعاتی نظیر پلاسکو را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها