مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد:

وسایل بازی پارک‌های زنجان، بدون مجوز

مدیرکل استاندارد استان زنجان از اقدامات مناسب در رابطه با ایمن‌سازی پارک‌های بازی استان خبر داد و گفت: وسایل بازی هیچ‌کدام از پارک‌ها مجوز بهره‌برداری ندارد.
کد خبر: ۹۹۴۴۹۴
وسایل بازی پارک‌های زنجان، بدون مجوز

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، داوود کارگرزاده ضمن بیان این مطلب افزود: در کارگروه استانداردسازی که در هفته پیش برگزار شد، در رابطه با استانداردهای پارک‌های بازی و شهربازی‌های استان به مهم شهرداران در رابطه با رعایت استانداردها در این محل‌ها تاکید شده است.

این مسئول ادامه داد: آن‌چه که در بحث استانداردسازی وسایل بازی اداره‌ کل استاندارد با شهرداری‌ها تعامل دارد یکی وسایل بازی در پارک‌ها و دیگری در وسایل بازی موجود در شهر بازی‌ها است که علاوه ‌بر ایمن‌سازی وسایل بازی در پارک‌ها و شهربازی‌ها باید کف‌پوش‌ها و دیگر وسایل، تسهیلات و تزئینات موجود در این محل‌ها استاندارد شود.

کارگرزاده گفت: در رابطه با پارک‌های بازی در استان مشکل چندانی نداریم و اقدامات مناسبی نسبت به سال‌های قبل در رابطه با ایمن‌سازی پارک‌های بازی در استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۹۹ مورد تجهیزات تفریحی در سطح استان زنجان وجود دارد که از این تعداد 43 مورد مجوز استاندارد دارند و ۳۱ مورد جمع‌آوری شده و ۲۱ مورد هم پلمب شده است و در حال حاضر تعدادی از این ست‌های بازی در پارک‌ها در حال استانداردسازی است و در راستای استانداردسازی تجهیزات بازی موجود در شهر بازی‌ها اقدام‌های مناسبی توسط اداره‌کل استاندارد در استان انجام شده و نظارت ویژه از ست‌های بازی کودکان در دست انجام است.

به گفته مدیرکل استاندارد استان زنجان، علی‌رغم اقدامات انجام شده در استان در رابطه با ایمن‌سازی پارک‌های بازی در استان ولی تاکنون هیچ کدام از پارک‌ها مجوز بهره‌برداری دریافت نکرده‌اند.

صحرا رضایی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها