وزیر ارشاد گفت: امسال شاهد حضور فیلم اولی ها و نسل جوان انقلابی ما وارد جشنواره می شوند و قریب به ۳۰ فیلم مربوط به فیلم اولی ها که با مضامینی همچون دفاع مقدس و ارزشی به نمایش در می آیند.
کد خبر: ۹۹۴۴۳۵
وزیر ارشاد: دخالتی در داوری آثار جشنواره فجر نداریم

به گزارش جام جم آنلاین، سید رضا صالحی امیری در گفتگو با مهر در خصوص جشنواره فجر امسال گفت: جشنواره امسال بسیار متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود و ما شاهد حضور چشمگیر اصحاب سینما و فرهنگ در آن هستیم که این بسیار خوشحال کننده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امسال ۲۲۰ فیلم به جشنواره آمده است که ۱۷۰ فیلم بلند داریم و هیئت داوران نیز از شخصیت های بنام جامعه فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: خبر مهم آن است که وزارت ارشاد و دبیر جشنواره در روند انتخاب دخالتی نخواهند نداشت و هیئت داوران به عنوان یک گروه مستقل و صاحب نظر برابر آئین نامه و ضوابط قضاوت خواهند کرد.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که امسال جشنواره فجر کمترین مشکل و حاشیه را داشته باشد.

وزیر ارشاد با اشاره به دیگر ویژگی جشنواره امسال نیز گفت: امسال شاهد حضور فیلم اولی ها هستیم و نسل جوان انقلابی ما وارد جشنواره می شوند.

وی تاکید کرد: قریب به ۳۰ فیلم مربوط به فیلم اولی ها با مضامینی ارزشی همچون دفاع مقدس در جشنواره امسال به نمایش درخواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها