پس از تولید شاسی بلندفوق لوکس بنتایگا توسط بنتلی، دیگر تولیدکنندگان اتومبیل قصد دارند همچون این شاسی بلند شرکت بریتانیایی مدلی توسعه داده و به مشتریان خاص خود ارائه دهند.
کد خبر: ۹۹۳۴۹۹
شاسی بلند میباخ هم می‌آید

به گزارش جام جم آنلاین از دنده6 ، از آنجایی که چنین SUV لوکس محسوب می شوند، از این رو به تعداد فراوانی تولید نمی شوند و رقم خرید بزرگی باید برای تهیه آنها پرداخت کرد. پیش از این استون مارتین به شاسی بلند DBX اشاره داشت که یک نمونه اولیه محسوب می شد اما هیچ گاه معرفی نشد. حال به گزارش Autocar، خودروساز آلمانی مطرح مرسدس بنز در نظر دارد شاسی بلند میباخ را بزودی معرفی نماید. مدلی که روی پلتفرم GLS قرار گرفته و در سال 2019 از راه می رسد.

مرسدس تصمیم داشته با قرار دادن میباخ شاسی بلند روی پلتفرم نسل بعدی GLS، شاسی بلند بعدی GLS را نیز متفاوت از مدل های فعلی سازد و محصولات پریمیومی را روانه بازار کند. از جمله ویژگی های جدید طراحی شاسی بلند میباخ باید به جلوپنجره مشبک، چراغ های جلو، چراغ های عقب و تریم کرومی جدید اشاره داشت.

در داخل نیز تصور می شود شاهد المان های پریمیومی و منحصربفرد باشیم که پیش از این مشاهده نشد. احتمالا از تریم چوب و چرم بهره گرفته خواهد شد که کیفیت بالایی نیز دارد. مدلی که می تواند رقیب سرسخت رنج روور، بنتلی بنتایگا و چندی دیگر باشد.

در زمینه پیشرانه میباخ GLS به موتور 4.0 لیتری توربوشارژ دوقلو هشت سیلندر MB مجهز بوده که انتظار می رود مدل با عملکرد بالا 12 سیلندر 6.0 لیتری توربوشارژی نیز در نظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها