رییس انجمن انبوه سازان تهران به جام جم آنلاین گفت:

پلاسکو سازه مناسبی داشت/قانون تملک آپارتمانها باید بازبینی شود

سخنگوی سازمان اتش نشانی گفت: 4 جسد شناسایی شده از زیر آوار ساختمان پلاسکو از طبقه منهای یک ساختمان خارج شده اند.
کد خبر: ۹۹۳۴۵۸
هیچ جسدی از موتورخانه پلاسکو کشف نشد

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت و گو با میزان گفت: شب گذشته جسد 4 تن از شهروندان حاضر در ساختمان پلاسکو از زیر آوار ساختمان پلاسکو خارج شد.

وی افزود: اجساد این 4 تن از طبقه منهای یک ساختمان خارج شده و نقطه ای که اجساد در آنها شناسایی شده اند به طور کامل تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تکذیب اخبار منتشره مبنی بر خروج اجساد 4 تن از شهروندان از موتورخانه ساختمان پلاسکو اظهار کرد: این اجساد به هیچ وجه از موتورخانه ساختمان خارج نشده اند و فرمانده عملیات ما در آتش نشانی اعلام کرده که این اجساد از طبقه منهای یک خارج شده اند.

ملکی ادامه داد: وضعیت آوارها به حدی پیچیده بود که شب گذشته زمانی که آتش نشان ها توانستند پس از حفر یک چاه به محدوده ای که اجساد در آن مدفون بود برسند با احتیاط تمام عملیات را در دستور کار قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص وضعیت اجساد خارج شده از زیر آوار ساختمان پلاسکو تصریح کرد: اجسادی که از زیر آوار خارج شدند از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدید بوده و آتش نشان ها با احتیاط تمام اجساد را خارج کردند.

وی تاکید کرد: اینکه بخواهیم اعلام کنیم اجساد کشف شده چند روز از مرگشان گذشته است وظیفه آتش نشانی نیست و پزشکی قانونی این مسئله را اعلام خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها