یاوه گویی های وزیر خارجه بحرین علیه کشورمان:

ترامپ نسبت به اوباما درک بهتری از تهدیدهای ایران دارد

وزیر خارجه بحرین از تأسیس کمیته دائمی علیه ایران در اتحادیه عرب خبر داد و گفت که نام این کمیته «دخالت‌های ایران در کشورهای عربی» است.
کد خبر: ۹۹۲۵۴۹
تأسیس کمیته دائم ضد ایرانی در اتحادیه عرب

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، خالد بن احمد آل خلیفه با اشاره به اینکه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با تهدیدات زیادی از جمله تهدیدات امنیتی از جانب مرزهای یمن و عراق مواجه هستند، ایران را به عنوان نخستین تهدید امنیتی برای این کشورها توصیف کرد.

به نوشته روزنامه «الاهرام»، خالد بن احمد همچنین از تشکیل کمیته دائمی علیه ایران برای اولین بار خبر داد و گفت: این، کمیته‌ای دائمی در اتحادیه عرب و تحت عنوان «مداخله ایران در کشورهای عربی» است که بحرین، مصر، امارات و عربستان عضو آن هستند.

وزیر خارجه بحرین افزود: چنانچه ایران حسن‌نیت خود را نشان نداده و به آنچه «دخالت‌های آشکار» در امور داخلی بحرین و کشورهای عضو شورای همکاری، نامید، ادامه دهد در آن صورت بحرین به فکر اجرای سازوکار پیشنهادی شورای همکاری برای مقابله با دخالت‌های ایران با همکاری کشورهای دوست و جامعه جهانی خواهد بود تا به انزوای بیشتر در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی منجر شود.

وزیر خارجه بحرین توضیح داد که این سازوکار شامل چندین مسیر و گزینه برای تعامل با این دخالت‌هاست که عبارتند از: گزینه ملی در داخل کشورهای عضو شورای همکاری، گزینه خلیج فارس در چارچوب شورای همکاری، گزینه سیاسی و دیپلماتیک، گزینه اقتصادی و تجاری و گزینه فرهنگی و رسانه‌ای.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
جرات نداری از گزینه نظامی حرفی بزنی ؟
بدبخت ترسو
ص
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
عقل كه نباشد، جان در عذاب است
ایرانی
United States
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
بحرین كوچولو ! تو می خواهی مارو منزوی كنی ؟ یادی ازگذشته بكن ببین كی بودی ؟ به نفعته با بزرگان مچ اندازی نكنی .
نیكورزمنده بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
پس حواستان باشه كه هرگز با ایرانی شوخی نكنید همیشه شما اعراب خودفروخته با ایران مخالف بوده اید اما هیچ وقت نتوانسته اید وحدت مسلمانان ایران را از بین ببرید وبسوزید از این اتحاد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها