در پی آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو رهبران و مقامات کشورهای مختلف با ارسال پیام های جداگانه ای به رئیس جمهور کشورمان شهادت جمعی از آتش نشانان در این حادثه تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۹۲۲۹۴
ابراز همدردی رهبران کشورها در پی آتش سوزی ساختمان پلاسکو

به گزارش جام جم آنلاین،در پی آتش سوزی ساختمان پلاسکو ، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با ارسال پیامی به حسن روحانی همتای ایرانی خود، جان باختن شماری از آتش‌نشانان را تسلیت گفت.

همچنین بنعلی یلدریم نخست وزیر وترکیه نیز با ارسال پیامی به اسحاق جهانگیری حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو را تسلیت گفته و برای مصدومان و آسیب دیدگان آرزوی بهبود و سلامت کرد.

نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور تاجیکستان هم حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو را به حسن روحانی رئیس جمهور و ملت ایران تسلیت گفتند.

«تومیسلاو نیکولیچ» رئیس جمهوری صربستان نیز طی پیامی برای دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به مناسبت حادثه دلخراش فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران ضمن ابراز تسلیت از سوی خود و ملت صربستان با خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس در پیامی به حسن روحانی همتای ایرانی خود، شهادت شماری از آتش نشانان ایرانی در آتش سوزی و ویرانی برج پلاسکو را تسلیت گفت.

گئورگی کویریکاشویلی نخست وزیر گرجستان هم روز جمعه تلفات جانی حادثه متجمع تجاری پلاسکو تهران را به دولت و مردم ایران تسلیت گفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها