دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با انتشار یادداشتی به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو تهران، از لغو آیین رونمایی از پوستر و مجموعه آثار مردمی جشنواره به این مناسبت خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۱۲۹
آیین رونمایی از پوستر و آثار مردمی جشنواره فیلم فجر لغو شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در متن یادداشت محمد حیدری - دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر -آمده است: حادثه فروریختن قدیمی‌ترین ساختمان بلندمرتبه ایران ... باعث جریحه‌دار شدن قلوب مردم ایران و هنرمندان شده است.

جشنواره فیلم فجر خود را متعلق به مردم می‌داند و برای مردمی که جشنواره را از آن خود می‌دانند، احترام فراوانی قائل است، ما خود را در غم مردم و آتش‌نشانان فداکار شریک می‌دانیم و اعلام می‌کنیم آیین رونمایی از پوستر جشنواره و مجموعه آثار مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در روز جمعه یکم بهمن ماه به نشانه احترام به آلام مردم برگزار نمی‌شود.

او در این متن تصریح کرده است: از هنرمندان و همکاران جشنواره که تلاش کردند روز جمعه یکم بهمن ماه برنامه‌ای در خور احترام به هنر ایران برگزار شود، تشکر می‌کنم و از هنرمندان و مهمانان گرامی می‌خواهم برای تسلی خاطر جامعه – هرجا که نیاز بود- حضور به‌هم رسانیم. چراکه ما هنرمندان مردمیم و جشنواره ما جشنواره‌ای برای مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها