رئیس مجلس ضمن مامور کردن کمیسیون‌های عمران، اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امدادرسان در حادثه ساختمان پلاسکو با وزاری کشور، بهداشت و شهردار تهران در این زمینه به گفت‌وگوی تلفنی پرداخت.
کد خبر: ۹۹۲۱۲۷
لاریجانی ۳ کمیسیون مجلس را مامور بررسی حادثه پلاسکو کرد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز به کمیسیون‌های عمران،اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس مأموریت داد تا با همکاری دستگاه های اجرایی انتظامی و امدادرسان به بررسی ابعاد مختلف حادثه آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو که منجر به مصدومیت و جان باختن جمعی از هموطنان و آتش‌نشانان فداکار شد، بپردازد.

علی لاریجانی همچنین از تمامی سازمان‌ها و نهادهای امدادرسان که از آغاز این حادثه در محل حاضر بوده و به یاری حادثه‌دیدگان پرداختند تشکر کرد و از آنان خواست نسبت به تسریع در رسیدگی به حادثه‌دیدگان آواربرداری و نجات مصدومان اقدام کند.

بر اساس این گزارش، رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلفنی با وزاری کشور و بهداشت و درمان شهردار و استاندار تهران، رئیس اورژانس کشور و دیگر مسئولین سازمان‌های امداد و نجات آخرین وضعیت رسیدگی به حادثه ریزش ساختمان پلاسکو را مورد بررسی قرار داده و نسبت به تسریع در کمک به حادثه دیدگان توصیه‌های لازم را ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
مگر نه اینكه آتش نشانی تهران و شهرداری تهران 30 بار به گفته خودشان به هئیت مدیره ساختمان پلاسكو هشدار داده . چرا هئیت مدیره به هشدارها توجه نكرده كه در این حادثه جان بهترین عزیزان این مملكت را گرفته و خانواده های زیادی را داغدار كرده اند > چرا مسئولان با اغماض و رودرواستی كار قانونی را كه همان پلمب كردن این ساختمان بوده انجام نداده اند؟ آیا حالا با تشكیل ستاد بحران و ... می شود عزیزان ما زنده شوند .پس اگر خدای ناكرده روزی در تهران زلزله بیاید چه كار خواهید كرد فكر اساسی باید كرد با حرف نمی شود كاری كرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها