اعضای داوطلب خانه ایرانی شهر ری در یکی دیگر از طرح های امدادی خود به همراه پزشک داوطلب، تعدادی از کودکان روستای سلمان آباد را معاینه کردند.
کد خبر: ۹۹۱۶۵۱
ویزیت کودکان سلمان آباد توسط پزشک داوطلب

به گزارش جام جم آنلاین، خانه ایرانی شهر ری یکی از 35 مرکز جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) است که به ارائه خدمات آموزشی، تغذیه ای، بهداشتی و درمانی و ... به کودکان کار و محروم از تحصیل و زنان سرپرست خانوار می پردازد.

اعضای این مرکز مدتی است که علاوه بر ارائه خدمات خود در مناطق شهریِ شهر ری از قبیل: ولی آباد، حمزه آباد، 13 آبان، شهرک علائین؛ فعالیتهای خود را به روستاهای حاشیه شهر ری نیز گسترش داده اند. یکی از گروه های اعزامی از اعضای داوطلب خانه ایرانی شهر ری مدتی است که به صورت دو روز در هفته (پنج شنبه جمعه ها) اقدام به برگزاری کلاسهای رفع اشکال درسی برای کودکان روستای سلمان آباد - از توابع کهریزک- کرده اند.

با توجه به اینکه این روستا فاقد خانه بهداشت و هرگونه مرکز درمانی می باشد و اکثر کودکان آن دارای بیماری می باشند که اگر به زودی معالجه نشوند باعث تشدید بیماری و مشکلات بعدی در کودکان میگردد، اعضای داوطلب خانه ایرانی شهر ری با به همراه بردن یک پزشک عمومی داوطلب تعداد 37 کودک و 5 مادر که مشکل عمده ی آنها سرماخوردگی، انگل، سوء تغذیه و ... بود را معاینه کردند.

مسئول درمان خانه ایرانی شهر ری به همراه خود تعدادی دارو برده بود که به دستور پزشک به کودکان داده شد اما تعداد داروهای مورد نیاز و تجویز شده توسط پزشک خیلی بیشتر از داروی موجود بود که امیدواریم این داروها به کمک خیرین گرامی در اسرع وقت تامین گردد.

از کلیه پزشکان گرامی و خیرین محترم که قصد همکاری داوطلبانه یا کمک مالی به این طرح را دارند درخواست می شود با شماره تماس روابط عمومی خانه ایرانی شهر ری 09193707783، 33412494 تماس بگیرند یا به آدرس موسسه به نشانی شهر ری، شهرک علائین، خیابان مصطفی خمینی، کوچه ولیعصر، کوچه هرمز، پلاک 5 مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها