قتل مرد طلافروش و ردپای مرد شرور در این پرونده، پلیس را با معمای جنایتی در پایتخت روبه‌رو کرد.
کد خبر: ۹۹۱۵۰۸
ردپای مرد شرور در قتل هولناک طلافروش +عکس

به گزارش جام جم، عصر 25 دی امسال خانواده‌ای با حضور در کلانتری 121 سلیمانیه از ناپدید شدن پدر 56 ساله‌شان خبر دادند. ماموران با تحقیق از این خانواده متوجه شدند، مردگمشده طلافروش بوده و روز حادثه تا ظهر در مغازه‌اش در بلوار ابوذر در خیابان پیروزی بوده که بعد از آن ناپدید شده و به خانه بازنگشته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران برای بررسی ماجرا به مغازه او اعزام شدند. ماموران در بازرسی مغازه طلافروشی متوجه شدند آنجا مورد سرقت قرار گرفته و سارقان برای این‌که ردی از خود برجای نگذارند، دوربین‌های مغازه طلافروشی را هم با خود برده‌اند.

جست‌وجوها برای رازگشایی از این پرونده ادامه داشت تا این که ماموران روز دوشنبه در جریان کشف جسدی مثله شده داخل سطل زباله در فلکه اول مقداد قرار گرفتندکه توسط کارگر شهرداری کشف شده بود. ماموران ابتدا به تحقیق از کارگر شهرداری که قاتل را دیده بود پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: ساعت 4 صبح در حال جارو زدن و نظافت خیابان بودم که مردی جوان صدایم کرد و به سمتم آمد. او از من خواست کمکش کنم تا وسایل دور ریختنی مغازه‌اش را در سطل زباله بیندازم. وارد مغازه که شدم همه جا تاریک بود و نمی‌شد چیزی را دید. او داخل چادر خودرو وسایلی ریخته بود که کمک کردم آن را در سطل زباله انداخت. بعد او مغازه را بست و رفت. یک ساعت بعد از طریق همکارانم متوجه شدم آنها جسد مثله شده‌ای را میان همان چادر خودرو یافته‌اند. همان جا بود فهمیدم آن مرد باید در این جنایت نقش داشته باشد.

با اطلاعاتی که او در اختیار پلیس قرار داد، ماموران به مغازه مورد نظر که بنگاه املاک بود، رفتند. در ادامه ماموران با تخریب کرکره وارد مغازه شده و با لکه‌های خون روبه‌رو شدند. ماموران در بازبینی دوربین دفتر بیمه‌ای در نزدیکی طلافروشی متوجه شدند،افرادی به زور صاحب طلافروشی ر ا سوار خودرو کرده و ربوده‌اند. در ادامه ماموران در بررسی از تصاویر به‌دست آمده متوجه شدند یکی از آنها شرور همان محله‌ای بوده که مقتول در آنجا مغازه داشته است. با مشخص شدن این ماجرا روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد. او و همدستانش به اتهام آدم‌ربایی، قتل و سرقت از طلافروشی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
هوطنان گرامی هیچ كاری نمیتوان كرد كه مال واموالتان در امان بماند دوربین های مدار بسته براحتی دزدیده میشوند قفل ها با یك دیلم یا قیچی خرد میشوند فقط باید به خدا پناه برد چون دزدی بیشتر وبیشتر میشود و مسولان یا در خواب یا نوش دارو بعد از مرگ سهراب هستند
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۱
بعد میگن چرا جوانها دنبال كار دولتی میروند وقتی در جامعه امنیت نباشد همین میشود كه افراد هیچ رغبتی به سرمایه گذاری وشغل آزاد نمیكنند
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
۰
۱
اینا اگه بخوان میتونن امنیت و بر قرار كنند...ریگی و رو هوا گرفتن... ولی دزدی در ایران بجای ركود ، روز به روز زیاد میشه...نمیدونم چرا اقدامی نمی كنند!!!

نیازمندی ها