دعوا در اتاق پذیرایی قتل در حمام

قاتل: زنم داخل شکم من GPS کار گذاشته بود

مرد خشمگین پس از قتل همسرش، جسد او را در صندوق عقب خودروی برادرش گذاشت و در خیابان رها کرد.
کد خبر: ۹۹۱۵۰۰
راز همسر‌کشی در صندوق عقب خودروی برادر +عکس

به گزارش جام‌جم، بیست و هشتم آذر امسال مردی 32 ساله با حضور در اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز از ناپدید شدن همسر 30 ساله‌اش خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: همسرم برای خرید به بازار تهران رفت، ولی برنگشت. شب هرچه منتظر شدم، خبری از او نشد. ماجرای گم شدن او را به خانواده‌اش اطلاع دادم و همراه آنها به جست‌وجوی همسرم پرداختیم، اما بعد از دو روز موفق به یافتن او نشدیم.

همزمان با این شکایت، خانواده زن گمشده به پلیس آگاهی فراخوانده شدند. آنها نیز گفته‌های داماد خانواده را تائید و عنوان کردند نمی‌دانند دخترشان چطور ناپدید شده و چه بلایی سرش آمده است.

با دستور قاضی ابراهیم مرادی، بازپرس شعبه 22 دادسرای امور جنایی کرج تحقیقات پلیسی برای یافتن زن گمشده ادامه پیدا کرد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه شدند زن گمشده به بازار تهران رفته و احتمال این‌که او به قتل رسیده باشد، وجود دارد. در این مرحله همسایه‌های این زوج در تحقیقات به ماموران گفتند، این اواخر شاهد مشاجره آنها بوده‌اند. همین سرنخ کافی بود که ماموران به مرد جوان مشکوک شوند. او به عنوان تنها مظنون پرونده با دستور قضایی بازداشت و به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد. وی همچنان مدعی بود که همسرش برای خرید خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته است. تحقیقات از این مرد ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش او به قتل همسرش اعتراف کرد.

مرد همسرکش به افسر تحقیق گفت: همسرم مدام بهانه‌جویی می‌کرد و به من سوءظن پیدا کرده بود. هرچه می‌گفتم اشتباه فکر می‌کند و من با کسی در ارتباط نیستم، بی‌فایده بود. سوءظن‌ها و بهانه‌جویی‌‌های او باعث شده بود با هم دعوا و درگیری داشته باشیم. چند ماه پیش پدرم فوت شد و این اتفاق در روحیه من تاثیر بدی گذاشت.

متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه با هم دعوا کردیم و مشاجره‌مان بالا گرفت. او به خانواده‌ام فحاشی کرد که عصبانی شده و کنترلم را از دست دادم و کتکش زدم. همسرم بچه‌مان را بغل کرد و می‌خواست به خانه والدینش برود که مانع او شدم. بچه را از او گرفتم و به اتاقی بردم.

وی افزود: همسرم از آشپزخانه چاقویی برداشت و تهدید می‌کرد یا تو را می‌کشم یا خودم را. عصبانی شده و دستم را دور گردنش گره زده و فشار دادم. وقتی به خودم آمدم، او دیگر نفس نمی‌کشید. قصد داشتم جسد را به خارج از شهر منتقل کنم که ماشین خراب شد. به همین خاطر ماشین برادرم را برای چند روز امانت گرفتم. جسد همسرم را در صندوق عقب خودروی برادرم گذاشتم و آن را در یکی از محله‌های کرج رها کرده و بعد ناپدید شدن همسرم را گزارش دادم.

با اعتراف‌های مرد همسرکش، کار آگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز همراه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی به محل رها کردن جسد اعزام شدند. آنها با یافتن خودروی مورد نظر در میان خودروهای پارک شده و باز کردن صندوق عقب آن ، جسد زن جوان را که چند هفته از مرگش گذشته بود، پیدا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
زبل خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
یه جوری نوشتید مطلب همراه با عكس ، گفتیم الان قاتل با جنازه عكس سلفی گرفتن
پسرخالش
United States of America
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
داداش دیگه از جنازه كه عكس نمیزارن
بهروزرجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
سلام.اگرچندتا ازاین همسركش هاراسریع محاكمه وبه دارمجازات بكشند دیگركمتر كسی جرئت می كنداینگونه جنایت كند بعدهم بگوید وقتی به خودم آمدم دیدم دیگرنفس نمی كشد!!بهتراست وقتی به خود بیایدكه ببیند بالای چوبه دار دست وپا می زند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
تو چیزی نمیدونی حرف نزن لطفا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها