تک تیراندازی که در موصل بلای جان داعشی ها شده است روزانه چندین تکفیری را به هلاکت می رساند.
کد خبر: ۹۹۱۱۶۱
تک‌ تیرانداز افسانه‌ای قاتل جان داعشی‌ها شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان؛ موصل که هنوز داعشی ها در آن البته با نفرات کم فعال هستند تک تیراندازی افسانه ای را در مقابل خود می‌بینند.

این تک تیرانداز شبانه روز در کمین تکفیری‌های داعشی‌ می‌نشیند و بلافاصله بس از رویت، انها را تنها با یک تیر به درک واصل می‌کند.

هویت این تک تیرانداز هنوز مشخص نشده ولی وی با اسلحه خود شبانه روز تعداد زیادی از افراد متعلق به گروهک تروریستی داعش را مورد حمله قرار می دهد.

در شهر موصل که از آن به عنوان پایتخت داعش در عراق یاد می‌کنند حضور یک تک تیرانداز ضربه مهلکی را بر روحیه اعضای داعش وارد آورده است چرا که هر لحظه امکان دارد خود هدف این تیرانداز افسانه‌ای شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
اصفهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
مگه فیلم دشمن پشت دروازه های شهره !!!!!!!!!!!1
علی تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
باسلام:سلام ودرود بر هموطنم .دست مریضاد ایول .بزن كه داری خوب میزنی.چشمانت همچون عقاب باد.دلت همچون شیر باد.نفست همچون طوفان باد.انگشتانت همچون آرش تیراندازباد.وجودت همچون رستم دستان باد.خدانگهدارت.
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
دمت گرم خدابه دستات قوت بده پهلوان
جانبازم...محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
درود بی پایان خداوند و رسوال الله و ائمه هدا بر شما باد .واسه سلامتیه شما دوستان وهمرزمان .روزانه 1000صلوات نذر كردم .امام زمان عج .حفظتون میكنه ...حتما حتما
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
خدا لعنت كنه استعمار و نوچه او وهابیت تكفیری و حكام خود فروخته عیاش مرتجع عرب و حكومتهای خود فروخته منطقه كه بلای جان و نوامیس مسلمین شده اند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
خدا پشت و پناهت انشاالله به یاری خداوند ریشه هر چی تكفیری و داعشی هست رو از زمین بكنی بزرگ مرد باغیرت دعای همه ما مسلمانان پشت و پناهت است
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
۰
۰
تحسینت میكنم ابو تحسین نمرت 20
Koko
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
۰
۰
مطلب جالبی بود ولی قضیه از این قرار است که این تک تیر انداز خودش داعشی هست و این پروژه خود داعشی هاست که به کاهش تدریجی نفرات خود اقدام می کنند و اگرنه با تجهیزات تشخیص مسیر گلوله که سالهاست در میدان نبرد کاربرد دارد پیدا کردن یک تک تیر انداز در محیط بسته کاری ندارد که از پیدا کردن آن عاجز باشند با اینکار می خواهند مظلوم نمایی کنند ، در خاتمه این یکی از پروژه های قتل عام خودی گروه جنایتکار بلک واتر می باشد .

نیازمندی ها