سایت خبری صحیفه المواطن وابسته به دربار سعودی ادعایی بی اساس را در رابطه با امنیت ایران منتشر کرد.
کد خبر: ۹۹۱۱۱۵
گزافه گویی رسانه عربی در رابطه با امنیت ایران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته بود که پدافند هوایی تهران «هلی‌کم» را در منطقه پرواز ممنوع مورد هدف قرار داد و آن را ساقط کرد که این موضوع به سرخط اخبار رسانه های داخلی و برخی رسانه های خارجی تبدیل شد.

در همی راستا یکی از رسانه های خبری وابسته به دربار سعودی به نام صحیفه المواطن در خبری کاملا مضحک به پوشش این رویداد پرداخت.

این رسانه عربستانی در خبر خود نوشت: با ورود پهپاد به تهران، ادعای امن بودن آسمان ایران پایان یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نیكورزمنده بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
ایران امن است تو به فكر خودت باش بدبخت ادمكش تو حتی عرضه نداری امنیت كشور خودت را فراهم كنی انوقت درمورد ایران حرف مفت میزنی. جیره خوار امریكا. دیدی كه همانند دور كردن یك پشه پهپاد را فراری دادیم این نشان از قدرت ماست بدبخت ملخ خور این را بفهم. هرچند كه فایده ندارد نرود میخ اهنین در سنگ.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
دلشون خوش باشه به این اراجیف تا كمی از شوك حلب بیان بیرون ///اصل قضیه شناسایی و برخورده كه به موقع عكس العمل نشون داده شده حالا اگه رزیمهای بوزینه وهابی میخوان خودش امنیت ما رو تست كنن بیان تا ببینن امنیت و برخورد كوبنده یعنی چی
كتایون
Germany
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
این ها چه زود از هول حلیم افتادند ته دیگ! انگاری اصلا به عمرشان نشنیدند كه ضد خبر یعنی چه. ضد خبر در دستگاه اطلاعاتی هر كشور این طور عمل می كند كه یعنی به دشمنان می گوید آسمان ما تا این اندازه ناامن است كه حتی یك پهباد می آید و بعد هم می رود بی آنكه كسی بتواند به آن آسیبی برساند. ولی وقتی كه دشمنان به همین حساب حمله كردند آن وقت پهبادشان می افتد ته دیگ! زمان جنگ عراق با ایران هم هواپیماهای عراقی و اردنی و عربستانی می آمدند و در همین نزدیكی های تهران به درك واصل می شدند. یادشان رفته. هیچ چیزی خنده دارتر از خوشحالی آدم های ابله نیست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها