معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی اعلام کرد؛

جزئیات تیراندازی در آسمان تهران/خروج هلی شات ازمحدوده پرواز ممنوع

معاون عملیات پدافند هوایی ارتش با اشاره به تیراندازی در آسمان تهران گفت: یک فروند هلی شات وارد محدوده پرواز ممنوع شده بود و پدافند هوایی بلافاصله اقدام کرد.
کد خبر: ۹۹۰۸۰۸
جزئیات تیراندازی در آسمان تهران/خروج هلی شات ازمحدوده پرواز ممنوع

به گزارش جام جم آنلاین ، امیر سرتیپ دوم علیرضا الهامی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) دقایقی پیش در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما درباره جزئیات شلیک‌های هوایی بعدازظهر امروز در پدافند هوایی مرکز تهران، اظهار داشت: این مسئله موضوع نگران‌کننده و خاصی نبوده و این اطمینان‌ خاطر را به مردم شریف ایران اسلامی می‌دهیم که صدای شنیده شده، صدای هوشیاری و آمادگی و امنیت کامل است.

وی افزود: یک فروند هلی‌شات (پرنده بدون سرنشین فوق سبک) وارد محدوده پرواز ممنوع در مناطق مرکزی تهران شده بود که پدافند هوایی بر اساس روش جاری و معمول، اقدام لازم را انجام داد؛ البته این پرنده بلافاصله پس از اولین رگبارها، محدوده را ترک کرد و دور شد و با توجه به ضرورت رعایت ایمنی مناطق مرکزی شهر، همکاران ما از ادامه تیراندازی دست کشیدند.

امیر سرتیپ دوم الهامی تأکید کرد: الحمدالله هیچ مورد خاص و نگران‌کننده‌ای وجود ندارد و در حال حاضر نیز شرایط آرام است و درباره آنچه که رؤیت کردیم، تهدید خاصی به حساب نمی‌آمد و صدای شنیده شده هم برای اطمینان خاطر مردم عزیز بود که بدانند فرزندانشان پدافند هوایی کشور کاملاً آماده و هوشیار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
زینب
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
۰
۰
خدا پشت و پناهتان باشد كه هوشیارانه برای امنیت و اقتدار و سربلندی ایران عزیز تلاش میكنید و حاصل تلاشتان امنیت برای ما مردم و كشور است دعای خیر ما مردم همیشه پشت و پناهتان است . هر كشوری كه خیال خامی به سرش بزند باید بداند مردم ایران همان حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس هستند. به فرمان رهبرمان مقتدایمان آماده حضور در صحنه هستیم. با غیرت از كشورمان دفاع میكنیم برای ایرانی كشورش سرزمینش یعنی ناموسش و هر اجنبی كه بخواهد گوش چشم نجستش را برروی كشورمان باز كند چه زن چه مرد باغیرت ایرانی چشمان اون اجنبی را از حدقه در می آورند تا یاد بگیرند كه ایران و ایرانی یعنی غیرت و اقتدار و ندای مولایمان حضرت امام خامنه ای برایمان حجت است. اولین و آخرین حرف است و تا آخرین قطره خونمان به فرمان ایشان آماده مقابله با هر دشمن اهریمن صفت هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
سلام و عرض خسته نباشید به شما اهالی پدافند هوایی و ممنونم از هوشیاری كامل و تشكر از تمامی زحماتی كه به صورت شبانه روز می كشید...خانوم زینب این خبر هیچ ارتباطی به جنگ و خونریزی نداشته و نمیدانم امثال شماها علاقه وافر به جنگ و خونریزی دارید...ایشالا كه هیچ وقت هیچ جای دنیا جنگ نباشد.

نیازمندی ها