منابع سوری از ورود چندین دستگاه اتوبوس‌ به منطقه «وادی‌بردی» در حومه دمشق برای اخراج اولین گروه از تروریست‌های بیگانه و نیز ساماندهی وضعیت افراد مسلحی که تمایل به آشتی دارند، خبر دادند.
کد خبر: ۹۸۹۹۴۸
اخراج تروریست‌های از «وادی‌بردی»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، پنج خودروی حامل تیم‌های تعمیرات وارد منطقه چشمه‌های «الفیجه» در منطقه «وادی‌بردی» در حومه غربی دمشق شدند تا کار بازسازی دستگاه‌های پمپاژ آب را با هدف ازسرگیری پمپاژ آن به دمشق و حومه آن آغاز کنند.

بر اساس این گزارش، مردم روستای «عین‌الفیجه» در پی توافق اولیه میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح، پرچم سوریه را بر فراز تاسیسات آبی «الفیجه» برافراشتند، این توافق بر ورود تیم‌های تعمیرات و بازسازی و برق به چشمه‌ها و توقف عملیات نظامی در منطقه «وادی‌بردی» تصریح می‌کند.

در همین چارچوب منابع میدانی از ورود تعدادی اتوبوس به منطقه وادی‌بردی با هدف اخراج اولین گروه از افرادمسلح این منطقه به استان ادلب خبر دادند، این در حالی است که وضعیت افراد مسلحی که از اهالی منطقه هستند و تمایل به آشتی با دولت دارند، ساماندهی و حل و فصل خواهد شد.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه مواضع خود در شهرک «بسیمه» در غوطه غربی را پس از خنثی‌سازی بمب‌های کارگذاشته شده از سوی تروریست‌ها تثبیت کردند، همچنین آتش‌سوزی مقرهای تروریست‌ها در این شهرک مهار شد، تروریست‌ها پیش از فرار این مکان‌ها را به آتش کشیده بودند.

از دیرالزور هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش سوریه، حمله تروریست‌های داعشی به محور شرقی شهر و محور جنوبی فرودگاه و شمال غربی آن و اطراف کوه الثرده را دفع کرده که در نتیجه آن شماری از تکفیری‌ها به هلاکت رسیدند. همچنین در حملات جنگنده‌های ارتش، سه تانک و سه خودرو داعشی‌ها منهدم شد.

در حومه ادلب هم گروه‌های تروریستی همچنان به حملات موشکی و خمپاره‌ای خود به شهرک‌های تحت محاصره «کفریا و فوعه» ادامه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها