مراسم غسل و کفن آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی حاج حسین عرفاتی که حضرت امام (ره) را غسل داده بود به همراه جمعه‌ای و کاظمیان از محافظین قدیمی ایشان در حیاط منزل امام راحل با حضور فرزندان نوه‌ها و یادگار امام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی انجام شد.
کد خبر: ۹۸۹۶۴۴
ماجرای انگشتر عقیقی که سردار قاسم سلیمانی به همسر آیت‌الله هاشمی داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، چهره آیت الله هاشمی رفسنجانی، بشاش و خندان و آرام بود، گویی در خواب است و همه در انتظار بلند شدن او بودند و زیارت عاشورا در حیاط منزل حضرت امام خمینی (ره) قرائت شد.

- در طول مراسم، محسن و مهدی و یاسر هاشمی به شدت بی‌تابی می‌کردند.

- بعد از مراسم غسل و کفن آن مرحوم، وصی ایشان «محسن» اجازه ورود خانم‌ها را داد که عده‌ای از آن‌ها از جمله فاطمه خانم از شدت بی تابی از هوش رفتند.

- روز تدفین نیز ابتدا محسن و مهدی هاشمی وارد قبر شدند و قرآن و دعا خواندند و پس از آن، پیکر آن مرحوم توسط لاهوتی داماد آیت الله هاشمی، ناصر هاشمی برادرزاده آیت الله و محمد جمعه‌ای از محافظین سابق آیت الله هاشمی رفسنجانی در قبر قرار داده شد .

- به هنگام دفن، انگشتر عقیق زرد رنگی که سردار قاسم سلیمانی از کربلا آورده بود و شب قبل از خاکسپاری به خانم عفت مرعشی، همسر مرحوم آیت الله داده بود بر پیشانی آن مرحوم قرار داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Spain
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
دعایی كه مهدی هاشمی بخونه حتما اجابت میشه!!!

نیازمندی ها