یک منبع امنیتی در کرکوک عراق روز جمعه گفت که عناصر گروه تروریستی داعش در جنایتی جدید علیه غیر نظامیان ، یک مادر را به همراه 4 فرزندش سوزاندند.
کد خبر: ۹۸۹۴۱۹
داعش مادری را به همراه 4 فرزندش سوزاند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، منبع مذکور که خواست نامش فاش نشود، افزود: تروریست های داعش اعضای این خانواده را به بهانه ترک سرزمین خلافت در حویجه واقع در جنوب غرب کرکوک سوزاندند.

طبق اعلام منبع مذکور، سه فرزند این مادر، دختر و یک فرزند پسر بودند که به بهانه فرار از سرزمین خلافت به سمت کرکوک ؛ سوزانده شدند.

این منبع امنیتی ادامه داد: عناصر گروه تروریستی داعش این خانواده را در حدفاصل میان ناحیه الریاض و کوه های حمرین دستگیر و آنها را آویزان کرده و بعد از پاشیدن نفت به روی آنها ؛ اقدام به سوزاندنشان کردند.

مناطق الحویجه، الرشاد، الزاب، الریاض و العباسی در جنوب غرب کرکوک از 10 ژانویه 2014 میلادی به اشغال گروه تروریستی داعش درآمده است.

بعد از اشغال این مناطق ؛ بیش از 150 هزار شهروند به سمت کرکوک فرار کرده اند.

این درحالی است که نیروهای عراقی مشغول آزادسازی موصل - مهمترین پایگاه داعش در عراق - هستند. تروریست ها که بعد از پیشروی های گسترده نیروهای عراقی در تنگنا قرار گرفته اند برای جبران بخشی از تلفات سنگین خود از شهروندان انتقام می گیرند.

عملیات موسوم به آزادسازی موصل روز 26 مهرماه (17 نوامبر) با فرمان 'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق به صورت رسمی آغاز شد.

بخش شرقی شهر موصل امروز جمعه شاهد آزادسازی چند محله و منطقه جدید بود و آزادسازی این بخش بطور کامل در شرف تحقق یافتن است.

منابع عراقی پیش از این - صبح جمعه - به ایرنا اعلام کردند که ساختمان های استانداری ، فرمانداری و دانشگاه موصل نیز در عملیات نیروهای عراقی آزاد و پاکسازی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها