کنار کشیدن اسپانسرها از فیلم سینمایی / تبلیغات اتوبوسی جای دغدغه های فرهنگی

سرانجام تلخ جناب خان

«جناب خان» که به دلیل اختلاف مالک آن با تولیدکنندگان برنامه خندوانه دیگر در شبکه نسیم و این برنامه حضور ندارد،‌سرانجام تلخی پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۸۹۴۱۳
سرانجام تلخ جناب خان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سینما دیلی، در حالی که سعید سالارزهی (مالک جناب خان ) از دغدغه های فرهنگی‌اش برای این عروسک گفته بود و از تبدیل شدن این عروسک به کارکتری متملق ابراز نگرانی کرده بود تا آنجا که به اختلاف و حذف این کاراکتر از تلویزیون انجامید، حالا خودش نخستین استفاده اش از این عروسک بعد از جدایی از خندوانه را به تبلیغات اتوبوسی اختصاص داده است!

این تبلیغات برای یک محصول تجاری و قرعه کشی های این محصول است. بعید است شرکت مذکور به طور خودسر از عروسک جناب خان استفاده کرده باشد و باید دید توضیح سعید سالار زهی در مورد نحوه استفاده از این عروسک چیست . گفته می شود مالک جناب خان این عروسک را با رقمی نزدیک به 300 میلیون تومان در اختیار این شرکت قرار داده است.

همچنین شنیده می شود وضعیت فیلم سینمایی جناب خان با جدایی محمد بحرانی از این عروسک در بن بست قرار گرفته و سعید سالارزهی که قصد استفاده از یک صدای جدید را برای جناب خان را داشته با مخالفت اسپانسرهای فیلم مواجه شده و آنها در شرایط فعلی از سرمایه گذاری روی فیلم جناب خان منصرف شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
حیف....برای ادامه ی فعالیت جناب خان همكاری بحرانی و سالارزهی ضروری به نظر میرسد...چون هركدام بدون دیگری بیفایده خواهد بود.....البته بحرانی این صدا را با نام دیگری هم میتواند ارائه دهد.....چون به نظرم صدا و شوخیها و بداهه های اوست كه واقعا جالب است...اوست كه به این كاراكتر جان میدهد...
ج
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
برای چی این عروسكی كه دل میلیون ها نفر رو شاد می كرد گریان كنیم ؟
lll
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
هیچ صدایی برای جناب خان، محمد بحرانی نمیشه
سیمین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
۰
۰
به نظر من بهتر بود از عروسك دیگری بجای جناب خان استفاده شود و با صدای جناب آقای بحرانی تحت این عنوان كه جناب خان عمل جراحی انجام داده و مطمئنا چون بیشتر صداپیشه بیشترین نقش در تاثیر جناب خان را دارد مورد حمایت مخاطبان خواهد بود.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
به طور حتم قضیه روی پول بوده احتمالا یكی خواسته سهم بقیه رو هم هاپولی كنه كه همه از هم پاشیدن
پزشك
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
سلام:
از مسئولین فرهنگی درخواست می كنم فكری بكنند .... این یك فاجعه است كه بسیاری از شخصیت های معروف من جمله مجریان صدا و سیما ، هنرمندان و .... زندگی فردی موفقی را تجربه نمی كنند ! یعنی چه در زندگی خانوادگی و چه در برنامه های گروهی ، همدیگر را تحمل نمی كنند ؛ مگر قرار است هر فرد دقیقاً مطابق خواست دیگری باشد؟ چرا به خصوص هنرمندان اینقدر ناشكیبا هستند ؟ خدا نكند از روی خودخواهی و كبر و خودپسندی باشد؟ ما همین رفتار را در برنامه های دیگر هم هستیم !!!! با كمال تأسف می بینیم : وقتی برنامه ای گل می كند و مورد پسند تماشاچیان واقع می گردد ، یكدفعه از هم می پاشد ! یعنی اینقدر تحمل یكدیگر را نداریم ؟ كمی همدیگر را بیشتر دوست بداریم و فقط خودمان را موجب پیشرفت یك گروه نبینیم ... مطمئناً جناب خان با همین سبك و سیاق در كنار دیگر عوامل به برنامه خندوانه جان داده است ... بدون جناب خان خندوانه لطفی ندارد و جناب خان نیز بدون این برنامه جایگاهی ندارد ... حرف زیاد است . خوب است گروهی از اساتید قابل و توانمند رشته های روانشناسی و مددكاری این پدیده زشت را واكاوی كرده و فكری بنمایند ... این پدیده زشت در همه زمینه ها منجمله سیاست كلان اجرایی مملكت نیز قابل تعمیم است ... این عدم تحمل یكدیگر هم در حوزه هنر ، هم درحوزه علم ، هم در حوزه اجرایی و هم در حوزه سیاست ! فقط سرمایه های ملّی را به باد می دهد!!! كجای كار ما ایراد دارد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها