دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت و مجلس برای اینکه بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند باید با رهبری هماهنگ باشند.
کد خبر: ۹۸۹۳۶۵
روایت محسن رضایی از آخرین جلسه با هاشمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران ضمن تسلیت رحلت یار دیرین حضرت امام (ره) و رفیق قدیمی و همراه رهبری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: روز یکشنبه در خدمت آقای هاشمی جلسه کمیسیون زیربنایی را داشتیم که از ساعت 10 تا 12 به طول انجامید و موضوع جلسه پیرامون صرفه‌جویی بود.

وی افزود: آقای چیت‌چیان در آن جلسه می‌گفت اگر 5 هزار مگاوات برق تولید نکنیم با بحران انرژی روبرو می‌شویم و در آن جلسه بحث شد به جای سرمایه‌گذاری، صرفه‌جویی کنیم.

رضایی تاکید کرد:‌ در آن جلسه آقای هاشمی گفت زمان که من رئیس‌جمهور بودم هر هفته به خدمت آقا می‌رفتم و گزارش می‌دادم و وقتی کاری شروع می‌کردم ایشان با تمام قدرت از من حمایت می‌کردند. امروز هم باید دولت و مجلس با رهبری هماهنگ شوند تا بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند.

دبیر تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: کسانی که به ارزش‌های الهی پایبند و از آن اطاعت می‌کنند و مطیع قوانین و فرامین رهبری هستند، در مسیر انقلابند. لذا برخی ممکن است ضمن التزام عملی؛ اما برداشت‌های متفاوتی داشته باشند ولی در عمل به درستی عمل کنند. مثلا شورای نگهبان نظری دارد و با آن مخالفند اما فتنه راه نیندازند و یا قاضی حکمی علیه خانواده‌شان صادر می‌کند که با آن مخالفند اما به آن حکم عمل می‌کنند. یعنی نظر متفاوت است اما به قانون عمل می‌کنند.

رضایی ادامه داد: آقای هاشمی برخوردی با قوه قضائیه و شورای نگهبان داشت و به من می‌گفت ناراحتی‌هایی دارم ولی به هیچ وجه کاری نمی‌کنم دشمنان و ضد انقلاب از آن سوءاستفاده کنند.

وی همچنین تاکید کرد: آخرین حرفی که آقای هاشمی زد این بود که دولت و مجلس و قوه قضائیه و ... باید به سیاست‌های رهبری عمل کنند تا انقلاب ادامه داشته باشد و در اقتصاد هم این سیاست‌ها باید اجرا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ع
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
۰
۰
خدا بیامرزدش .

نیازمندی ها