مدیرکل گمرکات شهرستان بندرلنگه گفت: خبری مبنی بر کشف محموله خودروهای قاچاق رسمی به کشور از طریق گمرک بندر لنگه و غرب استان هرمزگان کذب است.
کد خبر: ۹۸۹۳۳۴
تکذیب خبر کشف 7 خودروی قاچاق از گمرکات بندر لنگه

به گزارش جام جم آنلاین، صفر شیبانی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خبری مبنی بر کشف محموله خودروهای قاچاق رسمی به کشور از طریق گمرک بندر لنگه و غرب استان هرمزگان که توسط یکی از مسئولین امروز به رسانه‌ها اعلام شده بود، کذب است.

وی افزود: خودروها از مبادی ورودی قانونی و با پرداخت حقوق وعوارض کامل گمرکی طبق اسناد ترخیص شده و طبق بررسی‌های به عمل آمده هیچ‌گونه مشکلی نداشته‌ و تخلفی نیز صورت نگرفته است.

مدیرکل گمرکات شهرستان بندر لنگه با اشاره به اسناد موجود در خصوص خودروهای مذکور، اضافه کرد: 7 دستگاه خودروی سواری طی سه فقره کوتاژ به شمارهای 21434070، دو دستگاه خودرو سواری کیا سورنتو، کوتاژ شماره 21433964 و نیز 4 دستگاه خورد سورنتو و کوتاژ 21492051 یک دستگاه خودوری سواری هیوندای سوناتا بود که مشخصات کامل این خودروها در این کوتاژها ثبت و پس از اخذ حقوق و عوارض گمرکی و تمام مراحل قانونی ترخیص شده‌اند.

شیبانی در پایان یادآور شد: اطمینان خاطر به هموطنان عزیز می‌دهیم که هیچ‌گونه کالای قاچاق از این گمرک صورت نمی‌پذیرد و مبادی ورودی و خروجی توسط این گمرک به طور دقیق کنترل و در ترخیص هرگونه کالا طبق قانون عمل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها