بر اساس اعلام سایت اصناف، شرکت پرژیران رسما به عنوان نماینده شرکت AUDI AG آلمان در ایران معرفی شد تا این برند معتبر و باسابقه آلمانی سرانجام بتواند به‌طور رسمی وارد بازار کشور شود.
کد خبر: ۹۸۹۲۴۸
نماینده رسمی آئودی در ایران مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین از اسب‌بخار ، گویا این شرکت مدارک خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت تحویل داده است و این نهاد رسمی، تاییده فعالیت آن را مورد قبول دانسته است.

پیش بینی می شود که شرکت پرژیران فعالیت اصلی و مهم خود را از سال ۹۶ در بازار ایران آغاز کند و با داشتن خدمات پس از فروش تکمیل، اینبار اطمینان بیشتری به مشتریان آئودی در ایران بدهد.

در این چند ساله برند آئودی دائما بین چند شرکت چرخیده است و در نهایت، هیچ کدام از شرکت های مدعی و واردکننده خودرو نتوانسته اند که به فعالیت و روند کار خود، حال و هوایی رسمی دهند.

چندی پیش برخی شنیده ها حاکی از آن بود که کارشناسان رسمی آئودی برای انجام مذاکرات و برخی بازرسی ها به ایران آمده اند و می خواهند فعالیت خود را با یکی از معروف ترین واردکنندهای خودرو در کشور پیش ببرند.

حال با معرفی شرکت پرژیران، می توان احتمال داد که آن شنیده ها درست بوده و امروز برند آئودی تحت نظر یکی از بزرگترین گروه های واردکننده خودرو در ایران، اداره خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها