محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی همزمان با شرکت در فستیوال «اریچتا» کشور ایتالیا برای علاقه مندان موسیقی ایرانی کارگاه آواز برگزار می کند.
کد خبر: ۹۸۸۸۲۶
خواننده ایرانی در ایتالیا کارگاه آواز برپا می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر محمد خرمی مدیر برنامه‌های محمد معتمدی در تشریح جزییات سفر این خواننده موسیقی ایرانی به ایتالیا توضیح داد: محمد معتمدی که از چندی پیش برای شرکت در فستیوال اریچتا عازم رم شده در طول برگزاری این رویداد موسیقایی کارگاه آواز ایرانی را برای مخاطبان و علاقه مندان موسیقی ایرانی برگزار می کند که خوشبختانه ثبت نام این کارگاه ها با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه ها بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ها معرفی فرهنگ اصیل موسیقایی کشور به هنرمندان و علاقه مندان دیگر کشورهاست زیرا اغلب تکنیک های آواز ایرانی مانند تحریر، عناصری منحصر به فردی هستند که یادگیری آن برای هنرمندان سایر کشورها از جذابیت های هنری ویژه ای برخوردار است.

خرمی افزود: البته محمد معتمدی پیش از این نیز کارگاه آواز ایرانی را برای هنرمندان فرانسوی برگزار کرده بود که این کارگاه ها هم با استقبال مواجه شده بود. به هر ترتیب کارگاه آموزشی محمد معتمدی روز یکشنبه ۲۶ دی ماه با حضور هنرمندان ایتالیایی و برخی از ایرانیان ساکن رم برگزار می شود.

مدیربرنامه های محمدمعتمدی درباره جزییات کنسرت این خواننده در فستیوال «اریچتا» نیز توضیح داد: در این فستیوال هنرمندان و گروه هایی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، نیوزلند، یونان و بلغارستان حضور دارند که محمد معتمدی روز ۲۴ دی ماه کنسرت خود را اجرا می کند. البته این اجرا یکی از معدود کنسرت هایی است که به صورت زنده از طریق یکی از شبکه های رادیویی کشور ایتالیا با نام Radio RAY پخش می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها