در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و لغو امتحانات دانشگاه‌ها در روز سه‌شنبه ۲۱ دی‌ماه، زمان جدید برگزاری امتحانات لغو شده اعلام شد.
کد خبر: ۹۸۸۳۴۳
زمان برگزاری امتحانات لغو شده دانشگاه‌ها اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امتحانات دانشگاه‌ها در روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه لغو شد.

بر این اساس، امتحانات دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی و دانشگاه یزد در روز 25 دی‌ماه برگزار می‌شود.

همچنین براساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی و خواجه نصیر، امتحانات لغو شده این دو دانشگاه در نخستین روز اداری پس از پایان امتحانات برگزار می‌شود.

امتحانات لغو شده دانشگاه سمنان در روز 4بهمن ماه، دانشگاه پیام نور در روز دوشنبه 27 دی ماه، دانشگاه صنعتی بیرجند در روز شنبه 2 بهمن ماه، دانشگاه تهران در روزهای دوم تا چهارم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

امتحانات روز سه شنبه 21 دی ماه دانشگاه علم و صنعت نیز با همان ترکیب زمانی قبلی در تاریخ پنج شنبه 30 دی ماه 1395 برگزار شده و در روال برگزاری باقی امتحانات نیز هیچ تغییری داده نخواهد شد.

دانشگاه آزاد نیز اعلام کرده است که امتحانات لغو شده در پایان زمان امتحانات برگزار می‌شود و متعاقبا اطلاع رسانی و برنامه‌ریزی لازم از سوی روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات لغو شده صورت می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها