گفت‌وگوی نوروزی جام جم با سید‌عزت‌الله ضرغامی

نگاه‌ دیپلماتیک در فرهنگ جواب نداد

مهندس عزت الله ضرغامی در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب ، خانواده محترم ایشان و مردم فهیم ایران تسلیت گفت .
کد خبر: ۹۸۸۳۳۴
مهندس ضرغامی : 19 دی حسن مطلع انقلاب و حسن ختام یار انقلاب است

به گزارش جام جم آنلاین متن پیام تسلیت مهدس ضرغامی بدین قرار است :

آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب، امام و رهبری دعوت حق را لبیک گفت . روحش شاد.

ارتحال این شخصیت برجسته و کم نظیر تاریخ انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب ، خانواده محترم ایشان و مردم فهیم و قدرشناس ایران تسلیت می گویم.

آیت الله هاشمی بیش از ۶ دهه سابقه مبارزاتی و فعالیت سیاسی و انقلابی دارد.

او هرگز ازچارچوب نظام و حاکمیت فاصله نگرفت و اختلاف دیدگاه سیاسی اش باعث نشد تا از مسیر اصلی جمهوری اسلامی خارج شود. در هر شرایطی با دفاع از اصل نظام ، ولایت فقیه و شخص رهبری معظم انقلاب، بدخواهان را دچار یاس و نومیدی می کرد.

پیام تاریخی و دقیق رهبری معظم انقلاب، به خوبی ابعاد ارزشمند و رفتار و منش خاص آیت الله هاشمی را تشریح می کند.

منتقدان آقای هاشمی باید عدالت و انصاف را در تبیین شخصیت ایشان رعایت کنند و طرفداران ایشان نیز نباید با خرده گیری از ابراز علاقه منتقدان منصف و اظهار همدردی از فقدان آن بزرگوار، مانع اجماع عمومی در تجلیل و قدردانی از این شخصیت تاریخ انقلاب شوند.

در مقاطع مختلف، با آیت الله هاشمی و فرزندان آن بزرگوار مراودات فراوانی داشته ام.

هاشمی هرقدر در مبارزات انقلابی و ایفای نقش ممتاز و درجه اول در معادلات سیاسی کشور برجسته و کم نظیر است، در مقام رفتاری از عاطفه و احساس فوق العاده ای برخوردار بود. این ویژگی را بارها از نزدیک دیده بودم. صفاتی که معمولا جمع بین آنان در میان بزرگان سیاست کیمیاست.



نوع سلوک رهبر معظم با ایشان و حفظ دوستی و رفاقت ۶۰ ساله در کوران حوادث سیاسی جامعه و به ویژه در مقاطع بزرگ نمائی اختلافات موجود در فضای رسانه ای جهانی، بهترین الگو و سرمشق برای دلسوزان نظام و آحاد جامعه اسلامی است.

عکس مربوط به مراسم قرآنی در ماه مبارک رمضان است. ایشان کارشناس و مفسر قرآن نیز بودند. خداوند روح پاک شان را با قرآن محشور نماید.

عزت الله ضرغامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها