هفته فرهنگی مقاومت خرمشهر و آبادان

بیش از هزار نفر از ایتام خرمشهر مهمان پایتخت شدند

آرزوی 120 نفر از ایتام تحت پوشش توسط حامیان و خیران نیکوکار در برنامه زنده تلویزیونی «شو بندر» و در قالب درخت آرزوها برآورده شد.
کد خبر: ۹۸۸۲۵۲
یتیم‌نوازی در قالب برنامه تلویزیونی«شو بندر»

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از بندرعباس، علی الهیاری، مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اشاره به پخش برنامه زنده تلویزیونی با محوریت «خوب باشیم» گفت : محتوای ویژه برنامه شو بندر که مورد استقبال حامیان و خیران و آحاد مردم قرار گرفت و آرزوی ایتام در قالب درخت آرزوها انتخاب و برآورده شده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در قالب آرزوهای ایتام مشارکت خیران و حامیان بیش از 700 میلیون ریال بوده که همچنان تعهدات در حال پیگیری است، برای جذب حامی ایتام نیز بیش از 100 خیر و نیکوکار در این امر خداپسدانه مشارکت نموده و 237 یتیم مورد حمایت قرار گرفته اند .

علی الهیاری تصریح کرد: در برنامه تلویزیونی شو بندر که هر شب از ساعت 21 الی 22 روی آنتن رفت گروه های مختلف حامیان، خیران، متکمین، کارآفرینان، نخبه های علمی و ورزشی میهمان ویژه برنامه بودند که با مشارکت خیران 70 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 100 میلیون ریال برای ایتام و نیازمندان احداث خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) با همراهی و مشارکت مردم تلاش می کند ارائه خدمات مناسب تری به اقشار نیازمند جامعه داشته باشد اگر نبود مشارکت خیران و نیکوکاران و حامیان و مسئولین این نهاد به تنهایی قادر به ارائه چنین خدماتی وسیع نبود ، پاسخگویی به نیاز خانواده هایی که در گردش زندگی دچار مشکل شده اند فقط با همراهی مردم امکان پذیر است.

الهیاری اضافه کرد: برنامه شو بندر از پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیونی در شبکه خلیج فارس است که سه شب میزبان خیران، نیکوکاران، حامیان و آحاد مختلف مردم ، کارآفرینان ، نخبه ها علمی با محوریت تکالیف اجتماعی افراد جامعه بود که با استقبال خوبی روبه رو شد به طوری که این سه شب برنامه تلویزیونی از پربیننده تر از گذشته ارزیابی شده است.

از دیگر آثار و برکات این ویژه برنامه تلویزیونی افزایش اعتماد عمومی، اطلاع رسانی از خدمات رسانی به آحاد مردم، معرفی سامانه کمک الکترونیکی به نیازمندان و پرداخت صدقه پیامکی بوده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها