دو دزد نقابدار که در جریان دستبرد به طلافروشی در سر پل‌ ذهاب ، یک مامور پلیس را به شهادت رسانده بودند، دیروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۹۸۸۱۸۳
اعدام عاملان شهادت مامور پلیس +عکس

به گزارش جام‌جم، 21 مرداد امسال سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان امام خمینی(ره) شهر سر پل‌ ذهاب استان کرمانشاه به پلیس گزارش شد.

همزمان مامور پلیسی که از آن حوالی عبور می‌کرد، مشاهده کرد افرادی در نزدیکی طلافروشی تجمع کرده و درخواست کمک دارند. او با نزدیک شدن به این افراد و گفت‌وگو با آنها متوجه شد، سه مرد نقابدار وارد طلافروشی شده و صاحب آن را به گروگان گرفته‌اند. مامور پلیس، پیش از حضور همکارانش با توجه به این که جان طلافروش را در خطر می‌دید، تصمیم گرفت وارد عمل شود. همان موقع سه مرد مسلح در حالی که ساکی همراه داشتند، سراسیمه از طلافروشی خارج شدند. دو نفرشان بسرعت خود را به موتورسیکلتی که نزدیک طلافروشی بود، رساندند. مامور پلیس که رزمی کار بود، با استفاده از فنون رزمی با نفر سوم درگیر شد.

در ادامه یکی از سارقان به سمت مامور جوان شلیک کرد و دزدان مسلح موفق به فرار شدند. دقایقی از فرار آنها نگذشته بود که تیم‌های پلیسی در آنجا حاضر شدند. ماموران مشاهده کردند دزدان نقابدار مامور پلیس را به شهادت رسانده و مرد طلافروش را زخمی کرده‌اند و با سرقت هفت کیلو طلا متواری شده‌اند. در ادامه تحقیقات یک زن و سه مرد دستگیر و بخشی از طلاهای سرقتی کشف شد .

عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی سر پل‌ ذهاب به‌طور فوق‌العاده و خارج از نوبت محاکمه و به اتهام محاربه دو نفر از آنها به اعدام و بقیه به حبس محکوم شدند. حکم مجازات در دیوان عالی کشور تائید و به اجرای احکام ارسال شد. با گذشت پنج ماه از این دزدی مسلحانه مرگبار ، دیروز ـ یکشنبه ـ دو مرد اعدامی از زندان به محل جنایت منتقل شده و در مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آ ویخته شدند و پرونده زندگی آنها برای همیشه بسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
۰
۰
بهترین كار همین اعدام بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
۰
۰
چه عجب در فاصله كوتاهی اعدام شدند..اگر تمام حكم ها بدون سلیقه و فوت وقت انجام و حكم صادر بشه شاهد عرض اندام مجرمین نخواهیم بود..
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
۰
۰
باسلام من ازتلاش مامورین زحمت كش نیروی انتظامی ودستگاه قضابخاطرقاطعیت عمل تشكرمی كنم وامیدوارم برادران نیروی انتظامی درمواجهه بادزدان ومجرمین وقاتلین كه افت نظم جامعه وخانواده ی ایرانی هستند باقاطعیت تمام وبدون گذشت همشون رابسزای عمل ننگینشون برسانندو خداونداین شهید عزیزوالامقام راقرین رحمت الهی بكند.والسلام

نیازمندی ها