پسر 10 ساله ای که در مخزن گازوئیل 30 هزار لیتری در شهرک پیکان شهر سقوط کرده بود توسط آتش‌نشانان نجات داده شد.
کد خبر: ۹۸۷۸۴۶
نجات کودک 10 ساله از داخل مخزن گازوئیل +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت 18:35 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 76 را به محل حادثه در شهرک پیکانشهر اعزام کرد.

فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: این مخزن 30 هزار لیتری گازوئیل درگوشه ای از محوطه این شهرک در زیر سطح زمین کارگذاشته شده بود که پسری حدودا ده ساله به علت نبود درپوش مناسب بر روی دریچه مخزن و نیز تاریکی هوا ناگهان به داخل آن سقوط کرد.

رحیم قدیانلو اضافه کرد: آتش‌نشانان به محض حضور درمحل حادثه با قرار دادن نردبان دستی، این پسر را که دچار جراحت سطحی شده بود، از داخل این مخزن خارج کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه به هنگام وقوع این حادثه در این مخزن که حدود 3 الی 4 متر عمق داشت فقط حدود 20 سانتی مترآن دارای گازوئیل بود که اگراین مخزن، گازوئیل بیشتری داشت قطعا این فرد جان خود را از دست داده بود.

قدیانلو خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تحویل این پسربچه به خانواده اش، همچنین انجام اقدامات ایمن‌سازی و دادن تذکرات ایمنی لازم به مسئولین و اهالی شهرک به ایستگاه خود بازگشتند.

شهروندان باید دقت کنند که حتما نسبت به گذاشتن درپوش مناسب بر روی دریچه این گونه مخازن و همچنین حفاظ گذاری در اطراف کانال‌ها و چاه‌های حفاری شده، اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
۰
۰
متاسفانه همیشه بچه ها قربانی غفلت بزرگترها می شوند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
۰
۰
از مسولان شهرك باید شكایت كنند تا بقیه حواسشون جمع باشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها