نیروهای امنیتی عراق موفق شدند مناطق «الرفاق»، دانشکده پزشکی و بیمارستان «السلام» و «الشفاء» در منطقه «الوحده» و مناطق «الاطباء الاولی» و «الاطباء الثانیه» در موصل را از چنگ داعش آزاد کنند.
کد خبر: ۹۸۷۵۲۲
دانشکده پزشکی و بیمارستان های السلام و الشفاء آزاد شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الفرات نیوز، نیروهای امنیتی عراق در ادامه پیشروی های خود در جریان عملیات آزادسازی موصل مناطق جدیدی را آزاد کردند.

در همین راستا، نیروهای امنیتی عراق منطقه «الرفاق» واقع در کرانه چپ موصل را از چنگ تروریست های داعش آزاد کردند و بر آن مسلط شدند.

دانشکده پزشکی و بیمارستان «السلام» و «الشفاء» در منطقه «الوحده» واقع در کرانه چپ موصل نیز توسط نیروهای پلیس عراق آزاد شد.

نیروهای پلیس عراق همچنین پس از آزادسازی بیمارستان السلام و دانشکده پزشکی، به کرانه رود دجله رسیدند و تروریست ها را در مثلث جنوبی محاصره کردند.

مناطق «الاطباء الاولی» و «الاطباء الثانیه» در کرانه چپ موصل نیز توسط نیروهای مبارزه با تروریسم عراق آزاد شد.

«عبدالغنی الاسدی» فرمانده نهاد مبارزه با تروریسم عراق تاکید کرد: داعش در محور شرقی شهر موصل فروپاشیده است و نیروهای ما به چندین منطقه تحت تسلط تروریست ها حمله کردند.

عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات نینوا می آییم اعلام کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم ظهر امروز به وقت محلی موفق به آزاد سازی محله الاطباء الاولی و الثانیه در کرانه چپ در محور شرقی موصل شدند و پرچم عراق را بر بالای این دو منطقه به اهتزاز درآوردند.

وی افزود: نیروهای مبارزه با تروریسم همچنین بر تقاطع منتهی به پل چهارم در موصل مسلط شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها